رونیکا دکور
0

بهترین لامپ هوشمند (+45 مدل باکیفیت و ارزان) + لینک خرید

بهترین لامپ هوشمند

آیا با لامپ هوشمند آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید کاربرد لامپ هوشمند چیست؟ از زمان اختراع لامپ توسط توماس ادیسون و تولید اولین لامپ٬ هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی در زمینه لوازم الکترونیکی و تولید لامپ هوشمند هستیم که به رفاه و آرامش انسان‌ها کمک فراوانی می‌کنند. در اینجا قصد داریم بهترین لامپ هوشمند را بررسی کنیم. پس با رونیکا دکور همراه باشید.

همچنین در انتها هم +45 مدل از بهترین‌ و منتخب این محصول را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب درستی در خرید آنلاین لامپ هوشمند داشته باشید.

مستقیم بریم محصولات رو ببینیم؟ کلیک کن!

لامپ هوشمند چیست؟

لامپ هوشمند یک نوع لامپ LED هوشمند در دسته روشنایی و الکتریکی است که می‌توان با استفاده از موبایل و اینترنت روشنایی لامپ را کنترل کرد. برای لامپ هوشمند به سیم‌کشی مانند لامپ‌های معمولی نیاز نیست و می‌توان با نصب برنامه‌های مخصوص بهترین لامپ هوشمند از طریق بلوتوث٬ اینترنت وای‌فای و روش‌های اتصال دیگر٬ لامپ هوشمند را کنترل کرد. علاوه بر موبایل می‌توانید از طریق کلیدهای لمسی کنترل لامپ هوشمند را انجام داد.


بهترین لامپ برای منزل (50 مدل باکیفیت و قوی) + راهنما خرید


ویژگی‌های بهترین لامپ هوشمند

لامپ‌های هوشمند دارای خصوصیاتی هستند که بعضی از آنها موارد زیر است:

ویژگی‌های بهترین لامپ هوشمند

  • دیمرسازی لامپ‌های هوشمند: دیمر شدن یکی از ویژگی‌های لامپ هوشمند است و می‌تواند بر حسب نیازتان نور این لامپ‌ها کم‌وزیاد شود. به طور مثال زمانی که مهمان دارید و نیاز به نورپردازی زیادی دارید می‌توانید میزان نور لامپ هوشمند را در حالت ماکزیمم قرار دهید و زمانی که خسته‌اید و نیاز به استراحت دارید و نور زیاد شما را اذیت می‌کند و نمی‌خواهید منزلتان کاملاً تاریکی باشد می‌توانید با استفاده از قابلیت دیمر شدن لامپ‌های هوشمند٬ نور منزل خود را کاهش دهید.
  • کنترل از راه دور لامپ هوشمند با موبایل: یکی از مهم‌ترین ویژگی بهترین لامپ هوشمند کنترل از راه دور است. با نصب سیستم هوشمند در منزل یا محل کار می‌توانید به‌راحتی در زمانی که حضور ندارید لامپ هوشمند را خاموش یا روشن کنید و نگران مصرف برق و سرقت از منزل خود نخواهید بود.

راهنمای خرید لامپ هوشمند + معرفی انواع مدل‌ها

لامپ هوشمند شیائومی: لامپ هوشمند شیائومی از جمله لوازم الکتریکی است که توسط شرکت شیائومی ساخته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی لامپ هوشمند شیائومی عدم نیاز به کلید دیمر است و می‌توانید با کنترل از راه دور از طریق اینترنت و نرم‌افزارهای مربوطه در موبایلتان میزان نور منزلتان را کنترل کنید.

لامپ هوشمند فیلیپس: لامپ هوشمند فیلیپس به دلیل داشتن کیفیت بالا و مصرف انرژی کمتر جایگاه ویژه‌ای در بازار لامپ هوشمند دارد. این لامپ‌ها همانند سایر لامپ‌های هوشمند از طریق اینترنت و نرم‌افزارهای مربوطه با موبایل قابل‌کنترل هستند. قیمت لامپ هوشمند فیلیپس در مقایسه با برندهای دیگر مقداری بالاست.

لامپ هوشمند لایف اسمارت: این نوع لامپ هوشمند بر روی دیوار نصب می‌شود. لامپ هوشمند لایف اسمارت با کلید لمسی کنترل می‌شوند و دارای طیف رنگی زیبایی از نور هستند.

بهترین لامپ هوشمند لایف اسمارت به‌صورت شش‌ضلعی و شبیه لانه زنبور است. پنل‌های این نوع لامپ هوشمند از هم جدا می‌شوند و شما می‌توانید طبق سلیقه خود آنها را به هم بچسبانید. با خرید یک لامپ هوشمند لایف اسمارت و استفاده از آن به‌جای لامپ‌های قدیمی در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنید.

بهترین مارک لامپ هوشمند


معرفی 45 مدل ریسه ال ای دی (نواری، شلنگی و کنترل دار) + خرید


لامپ هوشمند اسپیکر دار: این نوع لامپ‌ها از ترکیب لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوثی ساخته شده‌اند و به همراه رقص نور می‌توان موزیک پخش کرد. شما می‌توانید از طریق بلوتوث موبایلتان با لامپ هوشمند اسپیکر دار متصل شوید و موزیک موردعلاقه‌تان را پخش کنید.

لامپ هوشمند rgb: این نوع لامپ هوشمند از طریق اینترنت قابل‌کنترل هستند و می‌توان به‌راحتی کنترل نوع رنگ٬ میزان نور٬ زمان‌بندی روشن و خاموش‌شدن و … با نصب نرم‌افزار مربوطه بر روی موبایل انجام داد.

لامپ هوشمند ایرانی: امروزه شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید لوازم الکتریکی هوشمند٬ پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و توانسته‌اند با شرکت‌های خارجی رقابت کنند. از جمله مواردی که توسط شرکت‌های ایرانی تولید می‌شود لامپ هوشمند است. از جمله شرکت‌هایی که در زمینه تولید لامپ هوشمند ایرانی فعالیت دارند می‌توان به شرکت پارس‌شهاب اشاره کرد.

سخن پایانی:

استفاده از لامپ هوشمند بسیار راحت است و همچنین مصرف انرژی توسط این لامپ‌ها بسیار کم است. اگر قصد دارید منزلی هوشمند داشته باشید به شما توصیه می‌کنم از لامپ هوشمند استفاده کنید.

سوالات متداول

انواع بهترین لامپ هوشمند موجود در بازار کدام است؟

این محصول دارای انواع مختلفی در بازار می‌باشد از جمله: برندهای شیائومی، فیلیپس، لایف اسمارت، اسپیکر دار، کنترل دار، مدل RGB و …

میانگین قیمت لامپ‌های هوشمند در بازار چقدر است؟

رقم ثابتی را نمیتوان برای محصولی در نظر گرفت اما به طور میانگین قیمت این محصول بین 140 هزار تومان الی 3 میلیون 500 هزار تومان می‌باشد،


توجه:

همراهان گرامی رونیکا دکور با توجه به کیفیت و موجودی محصولات، ممکن است هر لحظه وضعیت محصولات به حالت ناموجود تغییر پیدا کند. بنابراین در صورتی که کالای مورد نظر خود را در بین محصولات پیشنهادی ما پیدا نکردید، می توانید از طریق لینک پایین لیست کامل محصولات این دسته بندی را مشاهده نمایید.

مشاهده لیست کامل انواع لامپ هوشمند

بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان) از کجا بخرم ؟

مجموعه رونیکا دکور با مشاهده مدل‌های مختلف این محصول در فروشگاه‌های معتبر و بررسی نظرات خریداران و سایر کاربران، لیست محصولات منتخبی را ساخته ایم که انتخاب را از بین گزینه‌های موجود در بازار برای شما بسیار آسان تر خواهد کرد. در ادامه محصولات را به شما معرفی می‌کنیم و تمامی مسئولیت‌ها از جمله پشتیبانی، کیفیت و … محصولات بر عهده فروشنده می‌باشد، با ما همراه باشید.

محصولات منتخب و پیشنهادی تیم رونیکا دکور


1- خرید آنلاین لامپ هوشمند برادلینک مدل LB27 R1

لامپ هوشمند برادلینک مدل LB27 R1

مدل «LB۲۷» از سری لامپ‌های هوشمند «برادلینک » ۱۶۰ گرم وزن دارد. کار کردن با آن ساده است و برای استفاده از لامپ کافی است اپلیکیشن برادلینک را از روی QR کد موجود روی بسته‌بندی دانلود و در گوشی موبایل خود نصب کنید. پس از نصب اپلیکیشن امکان این را خواهید داشت که روشنایی لامپ را با استفاده از گوشی موبایل خود تنظیم کنید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ۱۶۰ گرم
  • می توانید بسته به شرایط محیط، میزان نور آن را کم و زیاد کنید و اتاق را به میزان دلخواهتان روشن کنید.
  • کار کردن با آن بسیار آسان بوده و کافی است آن را به یک سرپیچ معمولی (E۲۷) متصل کنید.
  • ولتاژ ورودی در این لامپ ۲۲۰ ولت می باشد

مزایا و قوت: 

  • این محصول از طریق WiFi کنترل می‌شود.
  • این لامپ علاوه بر نور سفید و آفتابی دارای طیف وسیعی از رنگ های RGB با امکان تنظیم شدت نور است.

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


2- خرید آنلاین لامپ هوشمند و اسپیکر مدل MUSIC-LED

لامپ و اسپیکر هوشمند مدل MUSIC-LED

این لامپ هوشمند که ترکیب یک لامپ LED رنگی و یک اسپیکر بلوتوثی بیسیم میباشد یکی از جذاب ترین و زیباترین و نیز پرفروش ترین لامپ های تزئینی میباشد. امکان اتصال با موبایل به صورت بیسیم برای پخش موسیقی و نیز امکان تغییر رنگ نور به انواع رنگ ها با کمک ریموت در این لامپ وجود دارد. میتوانید مانند یک لامپ معمولی آن را به لوستر و یا آباژور متصل کنید. به کمک ریموت میتوانید آن را خاموش و روشن کنید و یا مود آن را به حالت رقص نور و یا نور ثابت رنگی یا سفید تغییر دهید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۱۱۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • اسپیکر بلوتوثی لامپ RGB با قابلیت تغییر رنگ نور – توان خروجی: ۱۲ وات – توان LED: ۶ وات – توان RGB: ۳ وات – توان اسپیکر: ۳ وات – طول عمر لامپ: ۵۰۰۰۰ ساعت – ولتاژ ورودی: ۱۰۰ – ۲۲۰ ولت متناوب – بلوتوث نسخه ۳ – برد عملکرد کنترل: ۸ – ۱۰ متر (بدون وجود مانع) – باتری کنترل: باتری دکمه‌ای CR۲۰۲۵ ۱۵۰mAh ۳V – اندازه سرپیج: E۲۷

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


3- خرید آنلاین لامپ هوشمند بلوتوث مایپو مدل Garden

لامپ هوشمند بلوتوث مایپو مدل Garden بسته 3 عددی

با لامپ هوشمند مایپو مدل «Garden» کمی رنگ و نور به فضای باغچه منزلتان اضافه کنید و آن را دگرگون کنید. این لامپ هوشمند، ضد آب است، و با جذب انرژی خورشید می‌تواند برای 20 ساعت فعالیت کند. با نصب نرم‌افزار رایگان «PLAYBULB X» که با اندروید و «iOS» سازگار است کنترل آن را در دست بگیرید و از جلوه‌های نوری آن را امتحان کنید. مدت‌هاست که از عرضه مدل‌های اولیه لامپ‌های هوشمند می‌گذرد. تجهیزات الکتریکی کوچکی که از طریق گوشی موبایل یا تبلت کنترل می‌شوند و کاربرد و ویژگی‌های متفاوتی مانند ایجاد جلوه‌های نوری، پخش موسیقی و غیره دارند

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • دارای ۳ عدد لامپ هوشمند – سازگار با سیستم عامل های اندروید ۴.۳ و جدید تر و iOS ۷ و جدید تر – توان ال ای دی: ۳۰ میلی‌وات – شدت جریان ال ای دی: ۱۵ تا ۲۰ میلی‌آمپر – دارای باتری لیتیوم یونی – ظرفیت باتری: ۶۵۰ میلی‌آمپرساعت – ولتاژ باتری: ۳.۷ ولت – ولتاژ پنل خورشیدی: ۶ ولت – شدت جریان ورودی پنل خورشیدی: ۱۵۰ میلی‌آمپر – مدت زمان شارژ پنل خورشیدی: ۸ تا ۱۰ ساعت (حداکثر روشنایی) – مدت زمان پخش نور و فعالیت: ۲۰ ساعت (حداکثر) – نسخه بلوتوث: ۴.۰ و بلوتوث Smart – محدوده عملکرد: ۲۰ متر

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


4- خرید آنلاین لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث شانگدا

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث شانگدا کد SD-YYQP-2002

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۱۵۰ گرم
  • توان: ۷ وات بازده توان مصرفی: تا ۵.۵ تا ۱۰ وات میزان روشنایی: ۴۵۰ -۴۶۰ وات ولتاژ: ۲۴۰ وات نوع پایه طول عمر نمود رنگ: ۸۵ دارای اسپیکر و بلوتوث همراه با ریموت کنترل

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


5- خرید آنلاین لامپ هوشمند + اسپیکر بلوتوثی ایمویی

اسپیکر بلوتوثی و لامپ هوشمند ایمویی مدل H0027

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۵۴۵ گرم
  • ورودی : ۲۴ ولت DC با شدت جریان ۱۰۰۰ میلی آمپر فرکانس پاسخ دهی: ۷۰ هرتز – ۱۸ کیلو هرتز نسخه‌ی بلوتوث: ۴.۰ جنس: پلاستیک ABS و PP سایز اسپیکر: ۵۲ میلی‌متر توان لامپ: ۰.۸ وات توان اسپیکر: ۳ وات  دارای ظرفیت ۲۰۰ میلی لیتری آب دارای دوشاخه‌ی سازگار با برق شهری ایران

مزایا و قوت: 

  • قابلیت استفاده به عنوان دستگاه بخور و ایجاد رطوبت
  • دارای چراغ ال ای دی چندرنگ
  • قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند
  • قابلیت اضافه کردن رایحه و اسانس به آب دارای پیمانه‌ی اندازه‌گیری

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


خرید سیم سیار برق (+45 مدل خانگی و صعنتی) + ارزان قیمت


6- خرید آنلاین لامپ هوشمند + اسپیکر بلوتوث Music Bulb

لامپ و اسپیکر بلوتوث هوشمند کد Smart LED Music Bulb مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۱۰۷ گرم
  • توان خروجی: ۱۲ وات – توان LED: ۶ وات – توان RGB: ۳ وات – توان اسپیکر: ۳ وات – طول عمر لامپ: ۵۰۰۰۰ ساعت – ولتاژ ورودی: ۱۰۰ – ۲۲۰ ولت متناوب – بلوتوث نسخه ۳ – برد عملکرد کنترل: ۸ – ۱۰ متر (بدون وجود مانع) – باتری کنترل: باتری دکمه‌ای CR۲۰۲۵ ۱۵۰mAh ۳V – اندازه سرپیج: E۲۷

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


7- خرید آنلاین لامپ هوشمند مایپو مدل Solar

لامپ هوشمند مایپو مدل Solar

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۳۳۰ گرم
  • دارای باتری لیتیوم پلیمری ولتاژ باتری: ۳.۷ ولت ولتاژ پنل خورشیدی: ۶ ولت ظرفیت باتری: ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت مدت زمان شارژ شدن باتری از طریق نور خورشید: ۱۰ ساعت (حداکثر روشنایی) مدت زمان شارژ باتری برای استفاده: ۲۵ ساعت روشن شدن اتوماتیک در هوای تاریک دارای بلوتوث Smart محدوده عملکرد بلوتوث: ۱۰ متر دارای استاندارد IP۶۸ مقاوم در برابر آب توان LEE برابر با: ۰.۶ وات قابلیت کنترل میزان نور و رنگ آن از طریق اپلیکیشن PlayBulb X

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


8- خرید آنلاین لامپ هوشمند مایپو مدل zoocoro bear

لامپ هوشمند مایپو مدل playbulb zoocoro bear

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • مشخصات: ۱۸۰× ۱۸۰ × ۱۸۰ میلی متر وزن:۵۰۰گرم مشخصات – توان مصرفی: ۰.۴ وات – ولتاژ ورودی: ۵ ولت – شدت جریان ورودی: ۰.۲۵ آمپر – اتصال از طریق بلوتوث Smart – دارای بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰ _دارای اسپیکر پخش موسیقی _میزان توان اسپیکر:۴وات – محدوده کنترل: ۱۰ متر – دارای LED های قرمز، سبز، آبی و سفید – توانایی تولید بیش از ۱۶ میلیون رنگ – دارای بدنه پلاستیک فشرده – سبک و قابل حمل _مناسب برای کودکان – مدت زمان روشنایی چراغ:۴ساعت – مدت زمان پخش موسیقی: ۳ ساعت – دارای شارژر بی سیم و پایه ضد لغزش – قابلیت تغییر رنگ با لرزش و ضربه زدن به سطح لامپ – قابلیت کنترل با نرم افزار Playbulb X و سازگار با: آیفون ۴S و بالاتر(محصولات اپل با iOS ۷ و بالاتر) و دستگاه های اندرویدی نسخه ۴.۳ و بالاتر

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


9- خرید آنلاین لامپ هوشمند + اسپیکر led music blub

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوثی مدل led music blub کد HB-61

مدل «Music Bulb» از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا تبلت شما متصل می‌شود. نصب و استفاده از آن آسان است و مصرف برق در آن هم کم خواهد بود. این لامپ قابلیت کنترل روشنایی و همچنین کنترل و تعویض رنگ را دارد و به سادگی کنترل می‌شود. طول عمر آن 50000 ساعت است و در برابر افزایش بار و گرما محافظت شده است.لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث 137 گرم وزن دارد و ابعاد آن 130 در90 در90 میلی متر است

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۵x۱۲x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰ گرم
  • تعداد LED: ۱ عدد
  • ولتاژ: ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • توان: ۱۲ وات
  • فرکانس: ۵۰-۶۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۱۰.۵ تا ۲۰ وات
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۳۶۰
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • توان خروجی: ۱۲ وات – توان LED: ۶ وات – توان RGB: ۳ وات – توان اسپیکر: ۳ وات – طول عمر لامپ: ۵۰۰۰۰ ساعت – ولتاژ ورودی: ۱۰۰ – ۲۲۰ ولت متناوب – بلوتوث نسخه ۳ – برد عملکرد کنترل: ۸ – ۱۰ متر (بدون وجود مانع) – باتری کنترل: باتری دکمه‌ای CR۲۰۲۵ ۱۵۰mAh ۳V – اندازه سرپیج: E۲۷
  • طول عمر: ۵۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۴۰۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


10- خرید آنلاین لامپ هوشمند ال ای دی + اسپکتر پایه E27

لامپ ال ای دی هوشمند 9 وات اسپکتر مدل SLB360001 پایه E27

لامپ RGB LED هوشمند Spectre مدل SLB360001 با داشتن استاندارد CE اروپا دارای کیفیت قابل قبولی در مقایسه با رقیبان هم رده خود می باشد. این لامپ هوشمند، آسودگى و امکان کنترل بیشترى را بر سیستم روشنایى خانه یا محل کارتان براى شما به ارمغان مى‌آورد. این لامپ در چهار حالت قابل استفاده می‌باشد: 1.حالت سفید: مهتابی یا آفتابی 2. حالت رنگی: تنظیم روشنایی بصورت RGB رنگی 3. تنظیم بصورت سناریوهای پیش فرض (مطالعه، کار، شب و …) 4. تغییر رنگ روشنایی متناسب با ضرب آهنگ موزیکی که توسط میکروفون تلفن هوشمند شما دریافت می‌گردد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۶x۶x۱۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • توان: ۹ وات
  • فرکانس: ۵۰/۶۰ هرتز
  • رده مصرف انرژی: A+
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۲۲۰
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۸۱۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


11- خرید آنلاین لامپ هوشمند + اسپیکر بلوتوثی ایمویی

اسپیکر بلوتوثی و لامپ هوشمند ایمویی مدل H0027 H05

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۵۴۵ گرم
  • ورودی : ۲۴ ولت DC با شدت جریان ۱۰۰۰ میلی آمپر فرکانس پاسخ دهی: ۷۰ هرتز – ۱۸ کیلو هرتز نسخه‌ی بلوتوث: ۴.۰ جنس: پلاستیک ABS و PP سایز اسپیکر: ۵۲ میلی‌متر توان لامپ: ۰.۸ وات توان اسپیکر: ۳ وات قابلیت استفاده به عنوان دستگاه بخور و ایجاد رطوبت دارای چراغ ال ای دی چندرنگ دارای ظرفیت ۲۰۰ میلی لیتری آب قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند قابلیت اضافه کردن رایحه و اسانس به آب دارای پیمانه‌ی اندازه‌گیری دارای دوشاخه‌ی سازگار با برق شهری ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


12- خرید آنلاین لامپ هوشمند + اسپیکر بلوتوثی ایمویی

اسپیکر بلوتوثی و لامپ هوشمند ایمویی مدل H0055

لامپ هوشمند H0055 ابعادی برابر با 209 × 104 میلی‌متر دارد و وزن آن به 398 گرم می‌رسد؛ درنتیجه‌ جابه‌جاکردن آن بسیار آسان است. این لامپ هوشمند از ترکیب پلاستیک و سیلیکون ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره می‌برد. مطمئنا علاقه‌مندان به طبیعت و صدای پرندگان بیشتر از کاربران دیگر به طراحی این لامپ هوشمند علاقه‌مند می‌شوند. چرا که این لامپ هوشمند به اسپیکر بلوتوثی مجهز شده که به کمک گوشی موبایل می‌توان صداهای موجود در طبیعت مانند صدای دریا، پرندگان و باران و غیره را پخش کرد. برای استفاده از صداهای پیش فرض این لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوثی کافیست نرم‌افزار emoi Naure Music را دانلود کنید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۳۹۸ گرم
  • دارای باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سایز اسپیکر: ۵۲ میلی‌متر نسبت سیگنال به نویز: ۷۰ دسی بل ورژن بلوتوث: ۴.۲ زمان شارژ: ۲.۵ – ۳ ساعت جنس: پلاستیک ABS و سیلیکون ورودی: ۵ ولت با شدت جریان ۱ آمپر فرکانس پاسخ دهی: ۷۰ هرتز – ۱۸ کیلو هرتز توان چراغ ال ای دی: ۰.۲ وات دارای میکروفون دارای پورت microUSB توان اسپیکر: ۵ وات قابلیت اتصال به Apple siri و Google now طول عمر باتری در حالت پخش آهنگ: ۱۰ ساعت

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


13- خرید آنلاین لامپ هوشمند + اسپیکر بلوتوثی مدل RGB 1004

لامپ هوشمند اسپیکر بلوتوثی مدل RGB 1004

این لامپ LED هوشمند دارای ریموت کنترل جهت تنظیم رنگ و کنترل موسیقی شما میباشد. این لامپ میتواند فقط به رنگ مهتابی و با توان 50 وات که بسیار قوی و پر نور است روشن شود و دارای 16 رنگ مطنوع دیگر نیز میباشد و با کمک بلوتوث به تلفن همراه شما جهت پخش موسیقی باکیفیت متصل میشود. این لامپ دارای یک اسپیکر که در مرکز آن و 4پره نورانی تشکیل شده است

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۵۰x۴۰x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • تعداد LED: ۵۰ عدد
  • ولتاژ: ۲۲۰ ولت
  • توان: ۵۰ وات
  • فرکانس: ۵۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۲۱ تا ۵۰ وات
  • رده مصرف انرژی: A+++
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۱۸۰
  • شکل: تاشو
  • نوع پایه: E۲۷
  • طول عمر: ۵۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۸۵۰ لومن

مزایا و قوت: 

  • دارای ریموت بلوتوث اسپیکر تک رنگ مهتابی باتوان ۵۰ وات و ۱۶ رنگ RGB

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


14- خرید آنلاین لامپ هوشمند داشبورد خودرو آی لدلامپ هوشمند ال ای دی داشبورد خودرو آی لد مدل DB1033

این بار آی لد با ارائه اختراعی جدید با عنوان لامپ لمسی و هوشمند داشبورد خودرو، قابلیت جذاب دیگری به خودرو اضافه نموده است؛ با نصب این لامپ داخل داشبورد خودرو، دیگر در تاریکی شب ها برای پیدا کردن وسایل در داشبوردتان کلافه نخواهید شد؛ چرا که لامپ لمسی آی لد هوشمندانه به محض بازکردن درب داشبورد روشن خواهد شد. نصب این محصول بسیار آسان است؛ این لامپ دارای سه سیم است، دوسیم رنگی برای تغذیه استفاده می شود و سیم نازک مشکی رنگ محدوده تشخیص دست کاربر را تعیین می کند و لازم است سرتاسر سقف داشبورد قرار بگیرد تا لامپ بتواند دست را در هنگام بازکردن داشبورد تشخیص دهد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • مناسب انواع خودرو ها (اعلام شده)
  • ۱۲ ولت؛ بسیار کم مصرف؛ جریان در حد صفر؛ مناسب داشبورد انواع خودرو، کمد، کشو، کابینت، MDF، آینه و … ، حسگر لامپ می تواند نزدیک شدن دست انسان را از پشت تمامی سطوح ضخیم و نازک با هر جنس تشخیص دهد؛ مناسب انواع خودروهای خارجی

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


15- خرید آنلاین لامپ هوشمند + اسپیکر پایه E14

لامپ ال ای دی هوشمند 5.5 وات اسپکتر مدل SLB237001 پایه E14

لامپ RGB LED هوشمند Spectre مدل SLB237001 با داشتن استاندارد CE اروپا دارای کیفیت قابل قبولی در مقایسه با رقیبان هم رده خود می باشد. این لامپ هوشمند، آسودگى و امکان کنترل بیشترى را بر سیستم روشنایى خانه یا محل کارتان براى شما به ارمغان مى‌آورد. این لامپ در چهار حالت قابل استفاده می‌باشد: 1.حالت سفید: مهتابی یا آفتابی 2. حالت رنگی: تنظیم روشنایی بصورت RGB رنگی 3. تنظیم بصورت سناریوهای پیش فرض (مطالعه، کار، شب و …) 4. تغییر رنگ روشنایی متناسب با ضرب آهنگ موزیکی که توسط میکروفون تلفن هوشمند شما دریافت می‌گردد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۳.۷x۳.۷x۱۱.۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • توان: ۵.۵ وات
  • فرکانس: ۵۰/۶۰ هرتز
  • رده مصرف انرژی: A+
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۲۲۰
  • شکل: شمعی
  • نوع پایه: E۱۴
  • طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۴۰۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


بهترین چراغ نئون دیواری (+30 مدل جدید و خفن) + خرید آسان


16- خرید آنلاین لامپ هوشمند اسمارت بالب مدل رنگی

لامپ هوشمند 9 وات اسمارت بالب مدل رنگی پایه E27

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۷x۷x۱۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۵ گرم
  • ولتاژ: ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توان: ۱۰ وات
  • فرکانس: ۵۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۱۰.۵ تا ۲۰ وات
  • رده مصرف انرژی: A
  • زاویه نوردهی: ۳۳۰
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • هوشمند واي فاي ۲.۴ مگاهرتز ۱۰۰۰ لومن
  • طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۱۰۰۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


17- خرید آنلاین لامپ هوشمند مدل RGB پایه E27

لامپ هوشمند 8 وات مدل RGB پایه E27

لامپ هوشمند RGB به راحتی جایگزین لامپ های قدیمی می شود. بدون نیاز به تغییر در سیم کشی و یا حتی تغییر در سرپیچ می توانید از این لامپ هوشمند استفاده کنید . این لامپ هوشمند از طریق مودم به اینترنت متصل می شود و از طریق گوشی همراه و نرم افزار SMARTLIFE می توانید از هر کجای دنیا به صورت اینترتی روشن و یا خاموش کرد. همچنین این لامپ علاوه بر دارا بودن دو رنگ زرد و سفید(آفتابی و مهتابی) تمامی رنگ های موجود را دارد و می توانید تمامی رنگ های مختلف را در این لامپ تنظیم کنید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۶x۶x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • ولتاژ: ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توان: ۹ وات
  • فرکانس: ۵۰/۶۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۵.۵ تا ۱۰ وات
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۳۶۰
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • طول عمر: ۲۰۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۸۰۰ لومن

مزایا و قوت: 

  • بدون نیاز به سرور مرکزی کنترل از طریق گوشی موبایل پروتکل ارتباطی WIFI ۱۰ وات رنگ های آفتابی و مهتابی و RGB

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


18- خرید آنلاین لامپ هوشمند شیائومی مدل MJYD02YL

لامپ هوشمند 0.34 وات شیائومی مدل MJYD02YL

چراغ هوشمند شیائومی دارای سنسور دوگانه بدن انسان و حساس به نور است و محدوده سنجشی‌ای تا شعاع ۱۲۰ درجه دارد. در صورت عدم یافتن بدن انسان در هر نقطه از محدوده، به طور خودکار بعد از ۱۵ ثانیه خاموش می‌شود. همچنین کاربر می‌تواند چراغ را در صورت تمایل، خاموش کند. این دستگاه از سه باتری استفاده می‌کند. این باتری‌ها، به خصوص هنگامی که با روشنایی کم استفاده شوند، می‌توانند تا ۳۶۵ روز عمر کنند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۸x۶x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۹۰ گرم
  • توان: ۰.۳۴ وات
  • زاویه نوردهی: ۳۶۰
  • شکل: فلت
  • نوع پایه: MR۱۶
  • میزان روشنایی: ۳۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


19- خرید آنلاین لامپ هوشمند لامپ شیائومی MJDPL01YLلامپ ال ای دی هوشمند 9 وات شیائومی مدل MJDPL01YL پایه E27

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۲x۵x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۸ گرم
  • تعداد LED: ۱۹ عدد
  • ولتاژ: ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • توان: ۹ وات
  • فرکانس: ۲۴۱۲ – ۲۴۷۲ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۵.۵ تا ۱۰ وات
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۲۴۰
  • شکل: استوانه
  • نوع پایه: E۲۷
  • طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۹۵۰ لومن

مزایا و قوت: 

  • قابلیت کنترل از طریق اپ Mi Home کنترل روشن و خاموش کردن، تغییر رنگ، دمای رنگ و میزان شدت روشنایی با استفاده از فرامین صوتی سازگار با اندروید ۴.۴ یا بالاتر ، iOS ۹.۰ یا بالاتر دمای رنگ نور ۱۷۰۰K-۶۵۰۰K حداکثر توان خروجی ۱۷.۴۱ dBm توانایی تولید بیش از ۱۶ میلیون رنگ مختلف چرخه‌ی روشن و خاموش شدن ۱۲۵۰۰۰ پشتیبانی از WiFi پروتکل های ، IEEE ۸۰۲.۱۱ b/g/n ۲.۴ GHz مقدار دمای عملیاتی ۱۰°C- تا ۴۰°C مقدار رطوبت عملیاتی ۰ تا ۸۵% RH

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


20- خرید آنلاین لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث کد MUSIC BULB

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث مدل MUSIC BULB، یک محصول چند منظوره برای پخش موزیک و تامین روشنایی می باشد که همانند لامپ به سرپیچ های معمولی یا E27 متصل می شود و از طریق گوشی یا دستگاه های دارای بلوتوث می توان به آن متصل شد و موزیک یا فایل صوتی مورد نظر را پخش کرد و از طریق ریموت کنترل همراه محصول می توان رنگ نور، شدت نور، میزان صدا و … را تنظیم کرد.این لامپ دارای 13 رنگ نور و 4 حالت نوع روشنایی و یا رقص نور (FLASH ، STROBE ، FADE ، SMOOTH) می باشد که از طریق ریموت  قابل کنترل است. این محصول از ورژن بلوتوث 3.0 بهره می برد و برد آن 10 متر می باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰ ولت
  • توان: ۱۲ وات
  • فرکانس: ۵۰-۶۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۵.۵ تا ۱۰ وات
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۱۸۰
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • طول عمر: ۲۰۰۰۰ ساعت

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


21- خرید آنلاین لامپ هوشمند شیائومی مدل XMBGDP01YLK

لامپ ال ای دی هوشمند 8 وات شیائومی مدل XMBGDP01YLK پایه E27

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۲x۴x۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • توان: ۸ وات
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • قابلیت اتصال به WIFI دارای میکروفون و دستیار صوتی نور قابل تنظیم از ۴۰ تا ۸۱۰ لومن
  • میزان روشنایی: ۸۱۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


22- خرید آنلاین لامپ هوشمند طرح طاووس مدل Y1لامپ هوشمند طرح طاووس مدل Y1 بسته 5 عددی

نانو لیف ها چراغ های هوشمندی هستند که در اشکال مختلف هندسی مختلف ساخته و در بازار موجود میباشند. مدل Y1 از 5 پیکسل مثلثی شکل تشکیل شده ،مصرف کننده میتواند بسته به نیاز و سلیقه خود پیکسل ها را کنار هم قرار داده. برای کنترل این محصول یک کنترل در داخل پک وجود دارد که میتوان به آسانی رنگ پنل ها را تغییر داد. از موارد استفاده میتوان به اتاق کودک، اتاق خواب ، چراغ خواب و تزیین محیط کار اشاره کرد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۲۵x۱۶x۱۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۰۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰ ولت
  • توان: ۲۰ وات
  • فرکانس: ۵۰-۶۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۱۰.۵ تا ۲۰ وات
  • شکل: چندضلعی
  • نوع پایه: دیواری
  • طول عمر: ۱۲۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: Red-۶۵۰mcd, Green-۵۲۰mcd,Blue-۴۶۰mcd لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


23- خرید آنلاین لامپ هوشمند سنگلد مدل کلاسیک

لامپ هوشمند سنگلد مدل کلاسیک بسته دو عددی

Sengled Element یک سیستم روشنایی هوشمند است که به شما امکان می دهد خانه خود را در هر زمان و هر مکان روشن کنید. هاب را به شبکه WiFi خانه خود اضافه کرده و سپس لامپ های Element را به هاب اضافه کنید. هاب بی سیم است و می تواند در هر نقطه از خانه شما که دارای پوشش WiFi است قرار گیرد. هر هاب می تواند تا 64 لامپ Element را پشتیبانی کند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۷x۱۰x۱۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰ ولت
  • توان: ۸.۵ وات
  • فرکانس: ۵۰ هرتز
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۲۴۰
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • ساپورت Zigbee HA ۱.۲.۱ ۲۷۰۰ کلوین قابلبت اتصال به سیستم های خانه هوشمند
  • طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۸۰۶ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


24- خرید آنلاین لامپ هوشمند پرودو مدل LBB

لامپ هوشمند 7 وات پرودو مدل LBB پایه E27

لامپ هوشمند پرودو مدل LLB همراه با نور‌های RGB از برند معتبر Porodo می‌باشد. با نصب اپلیکیشن مخصوص این لامپ می‌توانید به دلخواه نور‌‌‌‌‌‌ها را طبق سلیقه‌ی خودتان تغییر دهید. همچنین نور‌های RGB تعبیه شده در این لامپ همراه با ریتم موسیقی تغییر می‌کنند که فضای اتاق شما را فوق العاده و جذاب می‌کند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۵x۱۰x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰ ولت
  • توان: ۷ وات
  • فرکانس: ۶۰ هرتز

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


25- خرید آنلاین لامپ هوشمند لوکس آس

لامپ هوشمند 7 وات لوکس آس مدل NCL103 پایه E27

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۶x۶x۱۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۳۰ ولت
  • توان: ۷ وات
  • فرکانس: ۵۰ هرتز
  • نوع پایه: E۲۷
  • طول عمر: ۱۴۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۵۸۸ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


بهترین پروژکتور ال ای دی (+40 مدل باکیفیت و ارزان) + خرید


26- خرید آنلاین لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث دیوایس

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث دیوایس کد Music Bulb

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث «دیوایس» ، ترکیبی از یک لامپ معمولی هوشمند (که با سرپیچ به برق متصل میشود) با یک اسپیکر بلوتوث است. با این محصول که از تکنولوژی روز دنیا بهره میبرد میتوان از روشنایی و موزیک در قالب یک لامپ مدرن بهره برد.این محصول علاوه بر کاربرد های یک لامپ معمولی ، قابلیت کنترل میزان روشنایی ، و روشن/خاموش از راه دور (به وسیله ریموت کنترل) ، و قابلیت روشنایی در ۱۲ رنگ مختلف را دارد. همچنین ، اسپیکر بلوتوث آن از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار بوده و از قابلیت رقص نور به 3 نوع مختلف هنگام پخش موسیقی نیز پشتیبانی میکند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • دارای ریموت کنترل برای خاموش/روشن و کنترل از راه دور قابلیت انواع رقص نور قابلیت روشنایی در ۱۲ رنگ مختلف توان مصرفی: تا ۵.۵ تا ۱۰ وات میزان روشنایی: ۴۵۰ – ۶۰۰ لومن مشخصات ولتاژ : ۲۴۰ ولت توان لامپ : ۳ وات منبع نوری : LED طول عمر : ۱۶۰۰۰ ساعت نوع سرپیچ : E۲۷ یا B۲۲ دارای اسپیکر نسخه بلوتوث : ۴.۰ دارای استانداردهای C-tick, CE, EMC, FCC, RoHS

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


27- خرید آنلاین لامپ هوشمند تزیینی مدل لمسی طرح RGB

چراغ تزیینی مدل لمسی طرح RGB بسته 6 عددی

چراغ دیواری مدل RGB دارای2 کنترل از راه دور است که روشن و خاموش شدن و تغییر رنگ آن را بسیار راحت کرده است و حتی امکان جدا استفاده کردن هر کنترل در یک محل وجود دارد به این صورت که 6 عدد چراغ را در 2 محل نصب نمایید . یکی از قابلیت‌هایی که استفاده از این چراغ‌ها را بسیار لذت بخش کرده است، قابلیت تنظیم نوردهی در حالت‌های متنوع خواهد بود. فناوری چراغ دیواری مدل لمسی RGB دارای فناوری رنگی بوده و هر بخش می‌تواند رنگی متفاوت داشته باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۲۰x۱۰x۹ سانتی‌متر
  • ارتفاع: ۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED: ۶ عدد
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • اقلام همراه چراغ تزئینی: ریموت
  • اقلام همراه محصول: ۲ عدد ریموت کابل USB برچسب و اتصال بین چراغ ها

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


28- خرید آنلاین لامپ LED هوشمند مایپو مدل BTL201

لامپ LED هوشمند مایپو مدل BTL201

مستقیم به سراغ محصولی می‌رویم که در عین لامپ‌بودن، متفاوت است. Mipow BTL201 نام کامل محصولی است که می‌خواهد تعریف دیگری از لامپ ارائه دهد. درون این لامپ، چهار LED در رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و سفید کار شده و می‌تواند با ترکیب این چهار رنگ، 16.8 میلیون رنگ مختلف تولید کند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۱۰۴ گرم
  • ولتاژ ورودی: ۱۱۰ تا ۲۴۰ ولت – توان: ۵ وات – طیف رنگ: ۱۶.۸ میلیون رنگ RGB – دارای LED های قرمز، سبز، آبی و سفید – بلوتوث نسخه ۴.۰ – محدوده عملکرد بلوتوث: ۱۵ متر – پایه سرپیچ لامپ از نوع استاندارد E۲۶/E۲۷ – قابلیت کنترل با نرم افزار Playbulb X – سازگار با: آیفون ۴S/۵/۵C/۵S , آی پاد نسل پنجم , آی پد نسل چهارم , آی پد ایر , آی پد مینی و دستگاه های اندرویدی نسخه ۴.۳ و بالاتر – میزان روشنایی: ۲۸۰ لومن – طول عمر: ۲۰۰۰۰ ساعت

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


29- خرید آنلاین لامپ هوشمند لامپ مدل Cololight Pro

لامپ هوشمند لایف اسمارت مدل Cololight Pro بسته 6 عددی

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ۶ عدد لامپ کنترلر ۱ عدد استند ۶ عدد کانکتور جنس: ABS پشتیبانی از Google Asistant و الکسا دارای گواهی CE، RoHS قابلیت شخصی سازی رنگ قابلیت تنظیم روشنایی ۱۶ میلیون رنگ قابلیت اتصال از طریق بی‌سیم (Wifi) قابلیت نصب روی دیوار دمای عملکرد: ۵ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد دارای نرم‌افزار رایگان برای گوشی‌هوشمند

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


30- خرید آنلاین لامپ هوشمند بلوتوث مایپو مدل Playbulb Sphere

لامپ LED هوشمند بلوتوث مایپو مدل Playbulb Sphere

لامپ هوشمند Playbulb ابعادی برابر با 140×140×153 میلی‌متر دارد و وزن آن به 422 گرم می‌رسد؛ درنتیجه‌ جابه‌جاکردن آن بسیار آسان است. دو لامپ هوشمند قبلی Hue Go و Avea Flare Portable Mood Lamp هردو پلاستیکی هستند؛ اما Playbulb Sphere از شیشه ساخته شده و شکننده است؛ درنتیجه باید در جابه‌جایی آن احتیاط لازم را به عمل آورید؛ باوجوداین شیشه‌ای‌بودن محصول، حسی از کیفیت عالی به کاربر می‌دهد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۴۲۲ گرم
  • توان مصرفی: ۰.۴ وات – ولتاژ ورودی: ۵ ولت – شدت جریان ورودی: ۰.۲۵ آمپر – اتصال از طریق بلوتوث Smart – دارای بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰ – محدوده کنترل: ۱۰ متر – دارای LED های قرمز، سبز، آبی و سفید – توانایی تولید بیش از ۱۶ میلیون رنگ – مقاوم در برابر آب با استاندارد IP۶۵ – دارای بدنه شیشه ای – سبک و قابل حمل – مدت زمان شارژ: ۳ ساعت – مدت زمان دوام باتری: ۸ ساعت – دارای شارژر بی سیم و پایه ضد لغزش – قابلیت تغییر رنگ با لرزش و ضربه زدن به سطح لامپ – قابلیت کنترل با نرم افزار Playbulb X و سازگار با: آیفون ۴S و بالاتر(محصولات اپل با iOS ۷ و بالاتر) و دستگاه های اندرویدی نسخه ۴.۳ و بالاتر

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


31- خرید آنلاین لامپ هوشمند مایپو مدل airwale-BTL302

لامپ هوشمند مایپو مدل Playbulb zoocoro airwale-BTL302

شرکت mipow یکی از شرکت های مطرح دنیا است که خود را با تولید لوازم جانبی مختلف به مردم کشورهای دنیا شناسانده است. این قطعات جانبی که همگی در حیطه الکترونیک هستند، در برگیرنده وسایلی مانند لامپ ها، اسپیکر، پاوربانک و … است که توسط محققان این شرکت، طی چند مرحله پ‍ژوهش ایده یابی می شوند و مورد پژوهش قرار می گیرند و پس از اتدهای فراوان و عبور از مراحل آزمایشی به مرحله اجرا می رسند .PLAYBULB AIRWALLیک چراغ هوشمند مجهز به بلوتوث است که به طور عمده به عنوان لامپ‌های تزیینی در محیطهای داخلی استفاده می‌شود و برای کودکان شما بسیار مناسب است

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • مشخصات: ۱۸۰× ۱۵۰ × ۱۵۰ میلی متر وزن:۵۰۰گرم مشخصات – توان مصرفی: ۰.۴ وات – ولتاژ ورودی: ۵ ولت – شدت جریان ورودی: ۰.۲۵ آمپر – اتصال از طریق بلوتوث Smart – دارای بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰ _دارای اسپیکر پخش موسیقی _میزان توان اسپیکر:۴وات – محدوده کنترل: ۱۰ متر – دارای LED های قرمز، سبز، آبی و سفید – توانایی تولید بیش از ۱۶ میلیون رنگ – دارای بدنه پلاستیک فشرده – سبک و قابل حمل _مناسب برای کودکان – مدت زمان روشنایی چراغ:۴ساعت – مدت زمان پخش موسیقی: ۳ ساعت – دارای شارژر بی سیم و پایه ضد لغزش – قابلیت تغییر رنگ با لرزش و ضربه زدن به سطح لامپ – قابلیت کنترل با نرم افزار Playbulb X و سازگار با: آیفون ۴S و بالاتر(محصولات اپل با iOS ۷ و بالاتر) و دستگاه های اندرویدی نسخه ۴.۳ و بالاتر

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


32- خرید آنلاین لامپ هوشمند + اسپیکر کد Music Bulb

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث کد Music Bulb

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث music Bulb ترکیبی از یک لامپ معمولی هوشمند (که با سرپیچ به برق متصل میشود) با یک اسپیکر بلوتوث است. با این محصول که از تکنولوژی روز دنیا بهره میبرد میتوان از روشنایی و موزیک در قالب یک لامپ مدرن بهره برد.این محصول علاوه بر کاربرد های یک لامپ معمولی ، قابلیت کنترل میزان روشنایی ، و روشن/خاموش از راه دور (به وسیله ریموت کنترل) ، و قابلیت روشنایی در 13 رنگ مختلف را دارد. همچنین ، اسپیکر بلوتوث آن از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار بوده و از قابلیت رقص نور به 3 نوع مختلف هنگام پخش موسیقی نیز پشتیبانی میکند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۱۵۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰ ولت
  • توان: ۱۲ وات
  • فرکانس: ۱۵-۱۳۵ هرتز
  • بازه توان مصرفی:  ۵.۵ تا ۱۰ وات
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۱۸۰
  • شکل: حبابی سقفی
  • نوع پایه: E۲۷
  • طول عمر: ۲۵۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۴۰۰ لومن

مزایا و قوت: 

  • -۱۰ متر برد بلوتوث – دارای رقص نور همراه با ریتم آهنگ – دارای ۱۳ رنگ مختلف – صدای اسپیکر بسیار راضی کننده – دارای کنترل راه از دور برای تغییر نور و تعویض آهنگ – در صورت استفاده مداوم از اسپیکر و نور لامپ به هیچ عنوان داغ نمی‌شود

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


33- خرید آنلاین لامپ هوشمند و اسپیکر مدل CMB1

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوثی مدل CMB1

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۳.۵x۱۳.۵x۱۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۹۰ گرم
  • توان: ۱۱ وات
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: سیمی
  • دارای بلوتوث دارای اسپیکر قابلیت نصب به دیوار

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


34- خرید آنلاین لامپ هوشمند + اسپیکر بلوتوث  AMP 3W

لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث کد LED 6W، AMP 3W

لامپ هوشمند موزیکال مجهز به اسپیکر و رقص نور با اتصال به بلوتوث موبایل و استفاده از ریموت کنترل. با این لامپ موزیک و رقص نور را همزمان تجربه می کنید. قدرت محصول: LED 6W، AMP 3W میباشد با ولتاژ مصرفی : AC 100-240 ولت و همچنین فرکانس : 50-60 هرتز و دارای سرپیچ لامپ: E27 یا B22 است.این لامپ هوشمند با پهنای باند: 2.4 گیگاهرتز سازگار با گوشی های هوشمند، لپ تاپ، آی پد، آی فون نیز میباشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۰x۶x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵ گرم
  • ولتاژ: AC ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توان: LED ۶W، AMP ۳W وات
  • فرکانس: ۲.۴ گیگا هرتز
  • رده مصرف انرژی: A
  • زاویه نوردهی: ۳۰۰
  • شکل: استوانه
  • طول عمر: ۱۰۰۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۲۷۳ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


35- خرید آنلاین لامپ هوشمند طرح طاووس مدل Y1

لامپ هوشمند طرح طاووس مدل Y1 بسته 2 عددی

این پنل ها جهت افزایش تعداد پیکسل های لامپ هوشمند طرح طاووس مدل Y1 بسته 5 عددی استفاده میشوند و به صورت جداگانه قابل اتصال واستفاده نیستند. برای خرید لامپ هوشمند طرح طاووس مدل Y1 بسته 5 عددی میتواند از دیجی کالا اقدام کنید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۷x۱۵x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰ گرم
  • ولتاژ: ۱۲ ولت
  • توان: ۸ وات
  • فرکانس: هرتز
  • شکل: مثلث
  • نوع پایه: دیواری
  • سایر توضیحات: ۲ عددی
  • طول عمر: ۲۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: Red-۶۵۰mcd, Green-۵۲۰mcd,Blue-۴۶۰mcd لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


36- خرید آنلاین لامپ هوشمند لایف اسمارت

لامپ هوشمند لایف اسمارت مدل Cololight Plus

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱x۱x۱ سانتی‌متر
  • شکل: هالوژن
  • نوع پایه: E۲۷
  • سایز پنل:۸۶x۷۴.۵x۳۰.۵ میلی‌متر تعداد پنل :۷عدد وزن:۵۲.۵ گرم جنس:ABS/PC+ABS جریان ورودی:۵ ولت، ۲ آمپر Communication Protocol:Wi-Fi مصرف برق:استاتیک ۰.۳ وات ، حداکثر ۵ وات دارای گواهینامه های:CE، RoHS قابلیت پشتیبانی از:Google Asistant ، الکسا، Apple HomeKit و Siri ۱۶ میلیون رنگ و ۳ حالت انتخاب جلوه های پویا و همگام سازی موسیقی طراحی انعطاف پذیر

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


37- خرید آنلاین لامپ هوشمند مدل glass-RGB

لامپ هوشمند 6 وات مدل glass-RGB پایه E27

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۴x۱۳x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۳۰ گرم
  • تعداد LED: ۱ عدد
  • ولتاژ: AC۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توان: ۶ وات
  • فرکانس: ۵۰/۶۰ هرتز
  • جنس محافظ:پلاستیک
  • نوع پایه: E۲۷
  • دارای ریموت برای تعویض رنگ
  • طول عمر: ۵۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۵۰۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


38- خرید آنلاین لامپ هوشمند اسپکتر پایه E27

لامپ ال ای دی هوشمند اسپکتر 9 وات مدل SLB360001 پایه E27

لامپ RGB LED هوشمند Spectre مدل SLB360001 با داشتن استاندارد CE اروپا دارای کیفیت قابل قبولی در مقایسه با رقیبان هم رده خود می باشد. این لامپ هوشمند، آسودگى و امکان کنترل بیشترى را بر سیستم روشنایى خانه یا محل کارتان براى شما به ارمغان مى‌آورد. این لامپ در چهار حالت قابل استفاده می‌باشد: 1.حالت سفید: مهتابی یا آفتابی 2. حالت رنگی: تنظیم روشنایی بصورت RGB رنگی 3. تنظیم بصورت سناریوهای پیش فرض (مطالعه، کار، شب و …) 4. تغییر رنگ روشنایی متناسب با ضرب آهنگ موزیکی که توسط میکروفون تلفن هوشمند شما دریافت می‌گردد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۶x۶x۱۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰ ولت
  • توان: ۹ وات
  • فرکانس: ۵۰ هرتز
  • رده مصرف انرژی: A+
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۲۲۰
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۸۱۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


39- خرید آنلاین لامپ هوشمند آواتار مدل هوشمند

لامپ ال ای دی 5 وات آواتار مدل هوشمند پایه MR16 بسته 2 عددی

لامپ‌های نورافکن هوشمند MR16 با هر دستگاه الکسا یا گوگل کار می‌کنند، به راحتی می‌توان چراغ‌های اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه را به هر رنگی که دوست دارید کنترل کرد، به عنوان مثال. الکسا، چراغ های اتاق آشپزخانه را به رنگ سفید سرد و کم نور آن را به آبی تغییر دهید. لامپ‌های LED هوشمند MR16 بیش از 450 لومن با مصرف 5 وات، معادل لامپ‌های هالوژن 50 وات تولید می‌کنند و بیش از 80 درصد در هزینه‌های برق صرفه‌جویی می‌کنند. قابل تنظیم از سفید گرم تا سفید سرد و روشنایی 5٪ تا 100٪، مناسب برای تمام نیازهای نوری شما در هر موقعیتی میباشد

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۵x۵x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • ولتاژ: ۱۲ ولت
  • توان: ۵۰ وات
  • فرکانس: ۲۴۰۰ هرتز
  • نوع پایه: MR۱۶
  • طول عمر: ۱۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۵۰۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


40- خرید آنلاین لامپ هوشمند اینشاین پایه شمعی E14

لامپ هوشمند اینشاین مدل 40w پایه شمعی E14 بسته 4 عددی

لامپ هوشمند enshine نوعی لامپ روشنایی LED است که توسط گوشی‌های هوشمند یا سیستم اتوماسیون ساختمان‌های هوشمند قابل کنترل است. لامپ‌ هوشمند enshine را هر زمان و هر مکان می‌توان کنترل کرد-حتی زمانی که دور از خانه هستید-تنها چیزی که نیاز دارید اتصال2.4 WI-FI و تلفن هوشمند است. قابلیت لامپ‌های هوشمند : 1- نور قابل تنظیم: نور لامپ را می‌توان بدون استفاده از کلید دیمر توسط گوشی کم و زیاد کرد. 2- قابلیت کنترل از همه جا: یکی از بزرگترین مزیت‌های لامپ‌های هوشمند در زمان مسافرت است. زمانی که برای چندروز بیرون از خانه هستید، می‌توانید در ساعاتی از شب لامپ هوشمند را با گوشی خود روشن یا خاموش کنید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۱x۱۲x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • تعداد LED:۴ عدد
  • ولتاژ: ۲۲۰ ولت
  • توان: ۵ وات
  • فرکانس: ۵۰ هرتز
  • نوع پایه: E۱۴
  • طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعت ساعت
  • میزان روشنایی: ۴۷۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


41- خرید آنلاین لامپ هوشمند و تقویت کننده WiFi سنگلد

لامپ هوشمند و تقویت کننده WiFi سنگلد مدل Boost شفاف

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: قطر ۶ در ارتفاع ۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۹۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰~۲۴۰ ولت
  • توان: ۶ وات
  • فرکانس:۵۰/۶۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۵.۵ تا ۱۰ وات
  • جنس محافظ: شیشه
  • زاویه نوردهی: ۲۷۰
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • قطر برش سقف: ۶۵ میلی‌متر
  • شاخص رندر رنگ: ۸۰ دمای کارکرد از ۲۰- تا ۴۰+ درجه سانتی گراد قابلیت تحمل رطوبت تا ۹۵٪ (نا مناسب برای محیط‌هایی که اسپری آب و بخار غلیظ در آن جریان دارد) WLAN استاندارد : IEEE ۸۰۲.۱۱ b/g/n in the ۲.۴ GHz band at up to ۳۰۰ Mbit/s WLAN امنیت: ۶۴/۱۲۸ Bit WPA-PSK/WPA۲-PSK, WPA/WPA۲ WLAN رمزگذاری: WEP۶۴/WEP۱۲۸, TKIP, AES WLAN transmission power: IEEE ۸۰۲.۱۱b: +۲۰ dBm max IEEE ۸۰۲.۱۱g: +۱۸ dBm max IEEE ۸۰۲.۱۱n: +۱۵ dBm max
  • طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۵۵۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


42- خرید آنلاین لامپ هوشمن سنگلد مدل Element

لامپ ال ای دی هوشمند سنگلد مدل Element با قابلیت اتوماسیون روشنایی

شاخص رندر رنگ> ۸۰ دمای عملکرد: ۲۰- تا ۴۰+ درجه سانتی گراد میزان تحمل رطوبت هوا: ۱۰% – ۹۵% قابل اتصال به کلید دیمردار به صورت مستقیم امکان تعریف سناریو‌های مختلف روشنایی حالت هشدار بیداری امکان اتصال به کلید‌های دیمردار امکان اتصال به سیستم خانه هوشمند Magenta بدون نیاز به استفاده از Hub امکان اتصال به دستیار صوتی Amazon Alexa قابلیت همخوانی با سیستم خانه هوشمند Qivicon بدون نیاز به استفاده از Hub Zigbee Protocol: zigbee HA ۱.۲.۱; zigbee pro

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: قطر ۶ ارتفاع ۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۱۰ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰~۲۴۰ ولت
  • توان: ۹.۸ وات
  • فرکانس: ۵۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۵.۵ تا ۱۰ وات
  • جنس محافظ: شیشه
  • زاویه نوردهی: ۲۷۰
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • قطر برش سقف: ۶۵ میلی‌متر
  • طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۸۰۶ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


43- خرید آنلاین لامپ هوشمند فیلیپس پایه E14

لامپ هوشمند فیلیپس مدل a1792 پایه E14

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۴×۴×۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۲ گرم
  • ولتاژ: ۲۲۰-۲۴۰V ولت
  • توان: ۳.۵ وات
  • شکل: شمعی
  • نوع پایه: E۱۴

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


44- خرید آنلاین لامپ هوشمند پارس شهاب

لامپ هوشمند پارس شهاب مدل SMD

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • وزن: ۱۱۰ گرم
  • مشخصات: جایگزین لامپ ۴۰ وات التهابی توان لامپ: ۶ وات توان اسپیکر: ۳ وات مناسب برای سرپیچ‌های E-۲۷ ولتاژ: ۲۳۰ ولت عمر لامپ: ۲۵۰۰۰ ساعت فرکانس: ۵۰ هرتز شار نوری: ۴۷۰ لومن رنگ مهتابی: F۶۵۰۰ رنگ آفتابی: F۳۰۰۰ نسخه بلوتوث: ۲.۱ دارای برچسب انرژی A اتصال به گوشی و سایر دستگاه های دیجیتالی از طریق بلوتوث امکان پخش موسیقی استفاده هم‌زمان از روشنایی و اسپیکر فاقد اشعه فرابنفش (UV) و مادون قرمز (IR) فاقد مواد خطرناکی مانند جیوه و سرب دمای کارکرد: از -۲۰ تا +۴۰ سانتی‌گراد

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


45- خرید آنلاین لامپ هوشمند 10.5 وات فیلیپس

لامپ هوشمند 10.5 وات فیلیپس مدل Hue A19 پایه E27

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۸x۸x۱۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۵ گرم
  • ولتاژ: ۱۱۰ – ۱۳۰ ولت
  • توان: ۱۰.۵ وات
  • فرکانس: ۵۰-۶۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۵۱ تا ۷۵ وات
  • نوع پایه: E۲۷
  • طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۱۱۰۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


46- خرید آنلاین لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث bt6

لامپ هوشمند ال ای دی و اسپیکر بلوتوث 30 وات مدل bt6 پایه E27

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین لامپ هوشمند (رنگی، اسپیکر دار، کنترل دار و ارزان)
  • ابعاد: ۱۵x۸.۵x۱۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵ گرم
  • ولتاژ: ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توان: ۱۰ وات
  • فرکانس: ۲۴ هرتز
  • بازه توان مصرفی: ۵.۵ تا ۱۰ وات
  • رده مصرف انرژی: A+
  • جنس محافظ: پلاستیک
  • زاویه نوردهی: ۳۶۰
  • شکل: حبابی
  • نوع پایه: E۲۷
  • طول عمر: ۷۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی: ۱۱۰۰-۱۳۰۰ لومن

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


خرید لامپ رقص نور خانگی (+45 مدل چرخشی و گردان) + ارزان


فایل صوتی برای دریافت آرامش هنگام مطالعه مقاله مربوط به بهترین لامپ هوشمند:

نظر شما در رابطه با این مقاله چی بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید