رونیکا دکور
0

بهترین مارک سماور برقی (+50 مدل باکیفیت و اصل) + خرید

سماور برقی

لذت نوشیدن یک فنجان چای داغ در یک روز سرد برقی و زمستانی در کنار اعضای خانواده بسیار دلچسب است. برای درست‌کردن چای خوش‌طعم به لوازم مخصوصی مانند قوری، سماور‌ برقی‌ یا گازی و… نیاز است. در رونیکا دکور قصد داریم بهترین مارک سماور برقی را بررسی کنیم.

همچنین در انتها هم +50 مدل از بهترین‌ و منتخب این محصول را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب درستی در خرید اینترنتی سماور برقی داشته باشید.

مستقیم بریم محصولات رو ببینیم؟ کلیک کن!

سماور برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از لوازم برقی خانگی بسیار پرکاربرد در آشپزخانه، سماور‌ برقی‌ است. اما سماور‌ برقی‌ چیست؟ سماور‌ برقی‌ نوعی سماور است که به‌وسیله انرژی برق‌ در زمان کمی آب را گرم و می جوشاند.


بهترین کتری برقی (+45 مدل باکیفیت و اصل) + راهنمای خرید


معرفی بهترین سماور برقی موجود در بازار

سماور برقی میگل: بدنه سماور‌ برقی‌ میگل ترکیبی از استیل ضدزنگ و شیشه است و دارای چراغ‌های نشانگر است که در هنگام جوش‌آمدن آب روشن می‌شود.

معرفی بهترین سماور برقی موجود در بازار

سماور‌ برقی مایر: یکی از بهترین سماور برقی، سماور‌ برقی‌ مایر است. جنس بدنه این سماور از پلاستیک فشرده و شیشه باکیفیت است. سماور‌ برقی‌ مایر دارای ترموستات، تنظیم درجه حرارت و شست‌وشوی راحت است که علاقه‌مندان زیادی مایل به خرید آن هستند.

سماور برقی کرکماز: برند کرکماز یکی از برندهای معروف ترکیه‌ای در زمینه ساخت لوازم آشپزخانه است. سماور‌ ‌برقی‌ کرکماز دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی است که جنس بدنه آنها از استیل ضدزنگ با دسته‌ها عایق حرارتی است. زمانی که سماور‌ بدون آب باشد سماور‌ برقی‌ کرکماز به طور خودکار خاموش می‌شود.

سماور برقی دسینی: در لیست بهترین سماور‌ برقی‌ موجود در بازار ایران می‌توان به سماور‌ برقی‌ دسینی اشاره کرد که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. جنس بدنه سماور‌‌ برقی‌‌ دسینی از استیل ضدزنگ و شیشه نشکن است که ظاهری جذاب به آن داده است. بر روی بدنه این سماور‌ دماسنج تعبیه شده است که دمای آب درون سماور‌ را نشان می‌دهد.

سماور برقی دلمونتی: اگر به دنبال سماور‌ برقی‌ باکیفیت و قیمت مناسب هستید سماور‌ برقی‌ دلمونتی گزینه خوبی است. سماور‌ برقی‌ دلمونتی در کشور چین و تحت لیسانس ایتالیا ساخته می‌شود. بدنه این سماور‌ از شیشه نشکن با دسته‌های عایق است.

سماور‌ برقی‌ بیم‌: یکی از بهترین سماور برقی موجود در بازار، سماور‌ برقی‌ بیم است. سماور‌ برقی‌ بیم ساخت کشور آلمان و دارای سیستم قطع خودکار جریان برق در صورت نبودن آب درون سماور‌ است. جنس بدنه سماور‌ برقی‌ بیم از استیل ضدزنگ است

سماور برقی کاراجا: سماور‌ برقی‌ کاراجا دارای بدنه ضدزنگ، زیبا و باکیفیت است. توان مصرفی سماور‌ برقی‌ کاراجا 1500 وات و بسیار امن است.


 


سماور برقی ریوالد: سماور‌ برقی‌ ریوالد ساخت کشور ترکیه تحت لیسانس ریوالد انگلیس است و انرژی کمی مصرف می‌کند. این سماور‌ برای به جوش‌آوردن آب حدود 1800 وات انرژی برق مصرف می‌کند. با داشتن سماور‌ برقی‌ ریوالد چای خوش‌طعم در کنار خانواده میل نمایید.

سماور برقی پلان: یکی از بهترین برند سماور‌ برقی‌ ایرانی می توان به سماور برقی اشاره کرد. توان مصرفی سماور‌ برقی‌ پلان بالاست و در مدت‌زمان کمی آب را می‌جوشاند. جنس بدنه سماور‌ برقی‌ پلان از استیل ضدزنگ است و همچنین نسبت به برندهای خارجی ، قیمت پایین‌تری دارد.

راهنمای خرید بهترین برند سماور برقی ایرانی و خارجی

برای خرید یک سماور‌ برقی‌ خوب علاوه بر ظاهر زیبا به نکات زیر توجه کنید.

راهنمای خرید بهترین برند سماور برقی ایرانی و خارجی

میزان مصرف انرژی: سماور‌ برقی‌های پرمصرف در طولانی‌مدت هزینه‌های سرسام‌آوری برای شما ایجاد خواهد کرد؛ بنابراین در هنگام خرید به برچسب انرژی سماور‌ برقی توجه کنید و بهترین سماور‌ برقی‌، سماوری‌ است که کم‌مصرف باشد.

جنس بدنه: کیفیت و نوع جنس بدنه در خرید سماور برقی بسیار اهمیت دارد. بدنه سماورهای برقی اغلب از شیشه، برنج، استیل ضدزنگ و پلاستیک ساخته شده‌اند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. سماورهای برقی برنجی نسبت به سایر سماورها بهتر است و برای سلامتی ضرر ندارد.

ظرفیت: باتوجه‌به میزان مصرف و تعداد اعضای خانواده خود، مناسب‌ترین ظرفیت ‌سماور‌ برقی را خریداری نمایید تا از هدررفتن انرژی خودداری شود.

سیستم قطع خودکار جریان برق: درصورتی‌که سماور‌ برقی‌ شما دارای سیستم قطع خودکار جریان برق باشد دیگر نگران روشن بودن سماور‌ در زمان نداشتن آب و یا جوش‌آمدن آب نخواهید بود.

جنس دسته‌ها: جنس دسته‌های سماور‌ برقی‌ بهتر است عایق حرارت باشد مخصوصاً این قابلیت زمانی مفید خواهد بود که آب درون سماور‌ جوشیده باشد و می‌خواهید آب آن را خالی کنید.

نشان استاندارد: درج استاندارد بر روی هر محصولی نشان دهنده و کیفیت بالای آن کالا است. هنگام خرید سماور‌  برقی‌ به داشتن نشان استاندارد توجه کنید.

 


 


سوالات متداول

هنگام خرید بهترین برند سماور برقی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید این محصول حتما به جنس بدنه، ظرفیت، میزان مصرف انرژی ، ظرفیت، نشان استاندارد، جنس دسته ها و قیمت آن توجه کنید.

میانگین قیمت سماورهای برقی در بازار چقدر است؟

رقم ثابتی را نمیتوان برای محصولی در نظر گرفت اما به طور میانگین قیمت این محصول بین 1 میلیون الی 17 میلیون 950 هزار تومان می‌باشد،


توجه:

همراهان گرامی رونیکا دکور با توجه به کیفیت و موجودی محصولات، ممکن است هر لحظه وضعیت محصولات به حالت ناموجود تغییر پیدا کند. بنابراین در صورتی که کالای مورد نظر خود را در بین محصولات پیشنهادی ما پیدا نکردید، می توانید از طریق لینک پایین لیست کامل محصولات این دسته بندی را مشاهده نمایید.

مشاهده لیست کامل انواع سماور برقی

بهترین مارک سماور برقی (باکیفیت و اصل و کم مصرف) از کجا بخرم ؟

مجموعه رونیکا دکور با مشاهده مدل‌های مختلف این محصول در فروشگاه‌های معتبر و بررسی نظرات خریداران و سایر کاربران، لیست محصولات منتخبی را ساخته ایم که انتخاب را از بین گزینه‌های موجود در بازار برای شما بسیار آسان تر خواهد کرد. در ادامه محصولات را به شما معرفی می‌کنیم و تمامی مسئولیت‌ها از جمله پشتیبانی، کیفیت و … محصولات بر عهده فروشنده می‌باشد، با ما همراه باشید.

محصولات منتخب و پیشنهادی تیم رونیکا دکور


  • نحوه نمایش محصول ها
سماور برقی میگل GTS301

سماور برقی میگل GTS301

مشخصات

  • وزن
    3000 گرم
  • جنس بدنه
    شیشه نشکن، پلاستیک و استیل
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای عملکرد محافظ در برابر گرمای بیش‌ازحد، چراغ نشانگر قرمز رنگ در زمان جوش آمدن آب و نشانگر آبی رنگ در زمان نگهداری دمای آب- جنس قوری پیرکس
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    توموستات ایمنی
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی سروش مدل مریم ظرفیت 6 لیتر

سماور برقی سروش مدل مریم ظرفیت 6 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    450 * 300 * 300 سانتی‌متر
  • وزن
    2 گرم
  • جنس بدنه
    برنج
  • ظرفیت
    6 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مجهز به المنت حرارتی 1000 وات مجهز به ترموستات هیدرولیک مجهز به قطع کن ایمنی هیدرولیک ساخته شده از ورق برنجی B70-0/8 مجهز به پلیمرها از جنس باکالیت ( مقاوم در برابر حرارت ) در صورتی که آب داخل مخزن تمام شود دستگاه به صورت اتومات خاموش شده و میبایست درپوشی که در قسمت پایینی پشت دستگاه می باشد را برداشته و با فشردن جایگاه دستگاه را برای استفاده مجدد آماده نمایید.
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی دنیای استیل مدل ۵۰ bb گنجایش ۵۰ لیتر

سماور برقی دنیای استیل مدل ۵۰ bb گنجایش ۵۰ لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    380x380x760 سانتی‌متر
  • وزن
    11 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    50 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سماور دوجداره صنعتى ۵۰ ليترى برقى تماماً استنلس استيل ٣٠٤ براق نکاتی که یک سماور مرغوب باید داشته باشد سماورهاى دنياى استيل: از جنس استيل ٣٠٤ استنلس استيل براق ضد اب جنس استيل سماور بايد استيل ٣٠٤ ضد اب باشد كه تنها راه شناخت ان زدن اهنربا به سماور است اگر اهنربا به استيل نچسبد ينى جنس سماور شما استيل ٣٠٤ ميباشد در غير اينصورت جنس سماور شما كيفيت ندارد داراى دسته هاى باكاليت نسوز ميباشد داراى شير برنجى مخصوص ابگرم ميباشد اگر شير سماور شير ابگرم نباشد ظرف مدت يكماه چكه ميكند و شير از بين ميرود گنجایش مخزن: ۵۰ لیتر ضخامت ورق شش دهم سنگين داراى جاى قورى و فيلتر بر روى سماور نكته بسيار مهم و قابل تامل سماور هاى دنياى استيل: دو جداره بوده و بين جداره ها پلمپ ميباشد بدون اينكه زره اى بخار از مخزن سماور وارد جداره داخلى سماور بشود كه همين امر باعث ميشود مايع در سماور تا ٥ساعت در همان دماى جوش باقى بماند كه باعث ميشود سماور هر دو ساعت یکبار ۱۰ ثانيه روشن شده و خود را بدماى مناسب برساند و سپس خاموش شود برق به صورت بهينه و كنترل شده و ناچيز مصرف شود و به همين دليل حائظ اهميت ميباشد در صورتى كه بين جداره پلمپ نباشد زره اى بخار بين جداره سماور ورود پيدا كند سماور خاصيت فلاسك بودن خود را از دست داده و برق زيادى مصرف ميكند و همينطور ايمنى لوازم برقى از بين رفته و حتى خطر برق گرفتگى نيز وجود دارد داراى ترموستات تكبان و۲ عدد المنت جمعا ۳۰۰۰ وات استيل ٣٠٤ لعران و كابل ارت دار استاندارد و همگى داراى يكسال ضمانت ميباشند از خود كارخانه توليد شونده سیم کشی سماور باید از سیمهای نسوز باشد و توسط فیشهای مرغوب برنجی متصل به المنت باشد تا سماور امپر نکشد و مشکلی برای لوازم برقی از قبیل المنت ترموستات و سیم کشی و کابل دوشاخه پیش نیاید نکته خیلی مهم: سماورهای دنیای استیل دارای المنت از جنس استیل ۳۰۴ میباشد و بدون اب نمیسوزد فقط در صورتی که سماور بدون اب بماند المنت داغ باشد و در همان داغی المنت اب سرد روی المنت ریخته شود المنت ترک خورده و پوف کرده و حجیم میشود از بین میرود که شامل گارانتی نمیشود در این صورت و قابل رویت میباشد در غیر اینصورت برای سماور اتفاقی نمی افتد ابعاد: ۷۵ ارتفاع و قطر ۳۸ اپشن ها:شير ابنما كه ميتوان مقدار مايع داخل سماور را از بيرون ديد ،قطعكن نيز وقتى سماور بدون اب بماند برق سماور را قطع كرده و نميگذارد به المنت اسيب برسد و از بين برود،ترموستات ديجيتال در مصارف بيمارستانها و ازمايشگاه ها استفاده ميشود
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی کرکماز مدل A841

سماور برقی کرکماز مدل A841

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - مخزن سماور 5 لیتر و قوری آن دو لیتر میباشد. - برای خانواده پرجمعیت مناسب میباشد - توان مصرفی 2000 وات میباشد. - دارای سیستم خاموشی خودکار که در صورت بدون آب ماندن مخزنبه صورت خودکار خاموش میشود.
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی مگافورس مدل کلاسیک E-130 گنجایش 4.5 لیتر

سماور برقی مگافورس مدل کلاسیک E-130 گنجایش 4.5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    300×400×480 سانتی‌متر
  • وزن
    3 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    4.5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مدل : ES-130 استیل : 18/10 قوری : استیل چای صاف کن : استیل ظرفیت : 4.5 لیتر به همراه قوری
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی ایران استیل کار مدل 15 گنجایش 15 لیتر

سماور برقی ایران استیل کار مدل 15 گنجایش 15 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    290x290x310 سانتی‌متر
  • وزن
    5 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    15 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی میگل مدل GTS302 گنجایش 3 لیتر

سماور برقی میگل مدل GTS302 گنجایش 3 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    400x250x250 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس و استیل
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    خاموش شدن دستگاه به طور خودکار کلید روشن/خاموش صفحۀ گرم نگه دارنده توان 1500 وات دارای عملکرد محافظ در برابر گرمای بیش از حد و کتری بدون آب دارای قوری پیرکس کاربری آسان: عدم نیاز به نگه داشتن شیر جهت پر کردن قوری و دارای سینی چکه گیر دارای چراغ‌های نشانگر آبی هنگام گرم نگهداری و قرمز هنگام جوش‌آوری صفحه گرم‌کننده و فیلتر قوری از جنس استیل ضدزنگ خاموش شدن بعد از 3 ساعت دارای شیر خروجی استیل
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی کرکماز مدل ÇAYKOLIK کد 34101 گنجایش 3 لیتر

سماور برقی کرکماز مدل ÇAYKOLIK کد 34101 گنجایش 3 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    25x25x50 سانتی‌متر
  • وزن
    2.5 گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    استیل ضد زنگ 2000وات کم مصرف ریز جوش ساخت ترکیه
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی میگل مدل GTS-305 گنجایش 3 لیتر

سماور برقی میگل مدل GTS-305 گنجایش 3 لیتر

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم به حرارت + ورق تزیینی استیل ضد زنگ
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سنسور الکترونیکی دما شیشه سماور (ساخت SCHOTT آلمان) مقاوم در برابر حرارت شیشه قوری مقاوم در برابر حرارت جنس فیلتر قوری استیل ضد زنگ ترموستات ایمنی (قطع جریان برق در حالت محفظه خشک) نشانگر میزان آب کتری چراغ نشانگر جوش آوری و گرم نگهداری محل جمع آوری سیم در زیر کفی خاموش شدن خودکار سینی چکه گیر دارای چراغ های نشانگر آبی هنگام گرم‌نگهداری و قرمز هنگام جوش‌آوری
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی کرکماز مدل Kolik کد 342

سماور برقی کرکماز مدل Kolik کد 342

مشخصات

  • ابعاد
    200*200*500 سانتی‌متر
  • وزن
    1 گرم
  • جنس بدنه
    استیل 18/10 کروم نیکل
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    توان مصرفی : 2000وات ظرفیت قوری : 1.2 لیتر (4 فنجان 250 سی سی) ظرفیت کتری : 3 لیتر (12 فنجان 250 سی سی) بدنه : استیل ضد زنگ 18.10 دستگیره : از جنس ABS مقاوم در برابر حرارت ویژگی ها : طراحی ارگونومیک دسته ها سیستم صرفه جویی در انرژی سسیستم خاموش کن اتوماتیک در وضعیت بدون آب قابلیت گرم نگه داشتن آب و چای به مدت طولانی قابلیت جوش آوردن اتوماتیک دارای لامپ نئون نشانگر وضعیت ساخت : ترکیه
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی مایر مدل 3877

سماور برقی مایر مدل 3877

مشخصات

  • ابعاد
    330x330x500 سانتی‌متر
  • وزن
    3 گرم
  • جنس بدنه
    شیشه - پلاستیک
  • ظرفیت
    4.5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای حالت گرم نگه دار
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقي كركماز مدا A841-01 گنجايش 5 ليتر

سماور برقي كركماز مدا A841-01 گنجايش 5 ليتر

مشخصات

  • ابعاد
    310x300x530 سانتی‌متر
  • وزن
    2.9 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    توان مصرفی : 2000 وات ظرفیت قوری : 2 لیتر ظرفیت کتری : 5 لیتر بدنه استیل ضد زنگ 18/10 دستگیره از جنس ABS مقاوم در برابر حرارت شیر آب تمام استیل ساخت کشور ترکیه سیستم گرم نگه دارنده سیستم خاموش کن اتوماتیک در وضعیت بدون آب قابلیت گرم نگه داشتن آب و چای به مدت طولانی
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی دنیای استیل مدل ۱۰ bb گنجایش ۶ لیتر

سماور برقی دنیای استیل مدل ۱۰ bb گنجایش ۶ لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    270x270x340 سانتی‌متر
  • وزن
    4 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    6 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سماور دوجداره صنعتى ۱۰ ليترى برقى تماماً استنلس استيل ٣٠٤ براق نکاتی که یک سماور مرغوب باید داشته باشد سماورهاى دنياى استيل: از جنس استيل ٣٠٤ استنلس استيل براق ضد اب جنس استيل سماور بايد استيل ٣٠٤ ضد اب باشد كه تنها راه شناخت ان زدن اهنربا به سماور است اگر اهنربا به استيل نچسبد ينى جنس سماور شما استيل ٣٠٤ ميباشد در غير اينصورت جنس سماور شما كيفيت ندارد داراى دسته هاى باكاليت نسوز ميباشد داراى شير برنجى مخصوص ابگرم ميباشد اگر شير سماور شير ابگرم نباشد ظرف مدت يكماه چكه ميكند و شير از بين ميرود گنجایش مخزن: 6 لیتر ضخامت ورق شش دهم سنگين داراى جاى قورى و فيلتر بر روى سماور نكته بسيار مهم و قابل تامل سماور هاى دنياى استيل: دو جداره بوده و بين جداره ها پلمپ ميباشد بدون اينكه زره اى بخار از مخزن سماور وارد جداره داخلى سماور بشود كه همين امر باعث ميشود مايع در سماور تا ٥ساعت در همان دماى جوش باقى بماند كه باعث ميشود سماور هر دو ساعت یکبار ۱۰ ثانيه روشن شده و خود را بدماى مناسب برساند و سپس خاموش شود برق به صورت بهينه و كنترل شده و ناچيز مصرف شود و به همين دليل حائظ اهميت ميباشد در صورتى كه بين جداره پلمپ نباشد زره اى بخار بين جداره سماور ورود پيدا كند سماور خاصيت فلاسك بودن خود را از دست داده و برق زيادى مصرف ميكند و همينطور ايمنى لوازم برقى از بين رفته و حتى خطر برق گرفتگى نيز وجود دارد داراى ترموستات تكبان و المنت ٢٠٠٠ وات استيل ٣٠٤ لعران و كابل ارت دار استاندارد و همگى داراى سیم کشی سماور باید از سیمهای نسوز باشد و توسط فیشهای مرغوب برنجی متصل به المنت باشد تا سماور امپر نکشد و مشکلی برای لوازم برقی از قبیل المنت ترموستات و سیم کشی و کابل دوشاخه پیش نیاید نکته خیلی مهم: سماورهای دنیای استیل دارای المنت از جنس استیل ۳۰۴ میباشد و بدون اب نمیسوزد فقط در صورتی که سماور بدون اب بماند المنت داغ باشد و در همان داغی المنت اب سرد روی المنت ریخته شود المنت ترک خورده و پوف کرده و حجیم میشود از بین میرود که شامل گارانتی نمیشود در این صورت و قابل رویت میباشد در غیر اینصورت برای سماور اتفاقی نمی افتد ابعاد:٥٠ارتفاع و قطر٣٢ اپشن ها:شير ابنما كه ميتوان مقدار مايع داخل سماور را از بيرون ديد ،قطعكن نيز وقتى سماور بدون اب بماند برق سماور را قطع كرده و نميگذارد به المنت اسيب برسد و از بين برود،ترموستات ديجيتال در مصارف بيمارستانها و ازمايشگاه ها استفاده ميشود
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • محدوده ظرفیت سماور
    5 تا 10 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی کرکماز مدل A843-01 گنجایش 3.5 لیتر

سماور برقی کرکماز مدل A843-01 گنجایش 3.5 لیتر

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    3.5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    Milad, [07/25/2022 05:39 ب.ظ] - توان مصرفی این سماور 2000 وات می باشد. - جنس بدنه و قوری استیل از نوع نیکل کروم 18/10 می باشد. - دارای سیستم خاموش شدن خودکار می باشد. - دارای سیستم جوشاندن خودکار و سیستم گرم نگه دارنده میباشد. - حجم سماور 3.5 لیتر می باشد. - ساخت کشور ترکیه
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی نوردیا مدل Molto ظرفیت 3 لیتر

سماور برقی نوردیا مدل Molto ظرفیت 3 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    600x350x350 سانتی‌متر
  • وزن
    2 گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    بدنه پیرکس شات آلمان قوری پیرکس شات آلمان ظرفیت قوری 1.2 لیتر سیستم صرفه جویی انرژی بدون آب نمی سوزد
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی کرکماز مدل A842 گنجایش 3.5 لیتر

سماور برقی کرکماز مدل A842 گنجایش 3.5 لیتر

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    3.5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - توان مصرفی این سماور 2000 وات می باشد. - جنس بدنه و قوری استیل از نوع نیکل کروم 18/10 می باشد. - دارای سیستم خاموش شدن خودکار می باشد. - دارای سیستم جوشاندن خودکار و سیستم گرم نگه دارنده میباشد. - حجم سماور 3.5 لیتر می باشد. - ساخت کشور ترکیه
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی لینس مدل sahmeran گنجایش 4 لیتر

سماور برقی لینس مدل sahmeran گنجایش 4 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    14x14x28 سانتی‌متر
  • وزن
    2840 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    4 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    محصول کشور ترکیه - دارای دسته های فلزی - دارای قابلیت حفظ گرما برای جلوگیری از کهنه شدن چای و از هدر رفتن زمان شما و همچنین صرفه جویی در برابر گرما - دارای دسته های استیل که حمل محصول را آسان میکند - گنجایش قوری : 2 لیتر و گنجایش سماور 4 لیتر - دارای شستشویی آسان
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای خوری
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی ناسا الکتریک مدل NS-524

سماور برقی ناسا الکتریک مدل NS-524

مشخصات

  • ابعاد
    50x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    3000 گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ و پلاستیک ABS
  • ظرفیت
    3 لیتر لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    • دارای توان مصرفی 1800 وات • ظرفیت کتری استیل 3 لیتر • قوری شیشه‌ای با ظرفیت 1 لیتر • فیلتر قوری از جنس استیل 304 • دارای سیستم گرم نگه‌دارنده آب • قابلیت کنترل دما با سوییچ بخار • دارای پایه‌ی سیلیکونی ضدلغزش • دارای سیستم خاموش کردن خودکار
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی کرکماز مدل 343 گنجایش 2.5 لیتر

سماور برقی کرکماز مدل 343 گنجایش 2.5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    350x280x380 سانتی‌متر
  • وزن
    3 گرم
  • جنس بدنه
    استیل براق
  • ظرفیت
    2.5 لیتر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی مهسان استیل کار مدل T30

سماور برقی مهسان استیل کار مدل T30

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    22 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ابتدا بعد از پر کردن مخزن درجه روی 110 درجه ( هم راسا چراغ و سیم ) گذاشته و سپس بعد از جوش درجه را روی 70 برای اتومات کردن ( هم راسا چراغ و سیم ) میگذاریم که بصورت اتومات عمل میکند
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی فانتوم مدل Sm2000 گنجایش 5 لیتر

سماور برقی فانتوم مدل Sm2000 گنجایش 5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    46x30x46 سانتی‌متر
  • وزن
    2250 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت
    لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی اوزکنت مدل Marmaris ظرفیت 3 لیتر

سماور برقی اوزکنت مدل Marmaris ظرفیت 3 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    15x15x29 سانتی‌متر
  • وزن
    2200 گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    محصول کشور ترکیه - دارای چراغ نشانگر - دارای درگاه تخلیه بخار - دارای عملکرد خاموش شدن در صورت نبود آب - ظرفیت قوری : 1.7 لیتر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    توموستات ایمنی
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی لینس مدل Naz ظرفیت 4 لیتر

سماور برقی لینس مدل Naz ظرفیت 4 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    42x20x42 سانتی‌متر
  • وزن
    2700 گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • ظرفیت
    4 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    محصول کشور: ترکیه - خاموش شدن خودکار وجود دارد - دارای نشانگر جوش - دارای جا لیوانی - ضد زنگ - ظرفیت قوری: 1.25 لیتر - 1500 وات - ولتاژ : 230 V
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی فانتوم مدل m2000 گنجایش 5 لیتر

سماور برقی فانتوم مدل m2000 گنجایش 5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    46x30x46 سانتی‌متر
  • وزن
    2250 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت
    5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای عملکرد خودکار - چراغ هشدار ایمنی - طول کابل 130 سانتی متر - دارای قوری با ظرفیت 1.4 لیتر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    توموستات ایمنی
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی رمتا مدل R-044355 ظرفیت 5 لیتر

سماور برقی رمتا مدل R-044355 ظرفیت 5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    32x19.5 سانتی‌متر
  • وزن
    2800 گرم
  • جنس بدنه
    فولاد ضد زنگ کروم نیکل
  • ظرفیت
    5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    این محصول از فولاد ضد زنگ کروم با کیفیت 304 ساخته شده است - محفظه چای و صافی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است - بهداشتی و بادوام است - دارای سیستم کنترل حرارت اتوماتیک - دارای دسته های عایق حرارتی - این محصول دارای نشانگر سطح آب و چای است - سیستم گرمایش آب به طور خاص طراحی شده است - استفاده ارگونومیک با شیرهای مدل خاص - دارای گواهینامه CE - استفاده مناسب برای مصرف انبوه را فراهم می کند. - آب گرم و چای را در تمام طول روز فراهم می کند. - در این محصول از مقاومت لوله فولادی ضد زنگ استفاده شده است.
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی لینس مدل Yonca ظرفیت 4 لیتر

سماور برقی لینس مدل Yonca ظرفیت 4 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    22x22x24 سانتی‌متر
  • وزن
    1500 گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • ظرفیت
    4 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    محصول کشور ترکیه - ولتاژ 230 ولت - قدرت 1500W - ظرفیت قوری 2 لیتر
  • شامل ظروف
    قوری چای خوری
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی اوزکنت مدل Marmaris ظرفیت 3 لیتر

سماور برقی اوزکنت مدل Marmaris ظرفیت 3 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    29x21x13 سانتی‌متر
  • وزن
    1800 گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای سیستم خاموشی خودکار - محصول کشور: ترکیه - گرم نگه داشتن آب جوش
  • شامل ظروف
    قوری چای‌خوری
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی ایران کالا مدل قلم کاری گنجایش 6 لیتر

سماور برقی ایران کالا مدل قلم کاری گنجایش 6 لیتر

مشخصات

  • جنس بدنه
    برنج
  • ظرفیت
    6 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    +ترموستات قطع کن نبود اب
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی رمتتا مدل Demle plus ظرفیت 4 لیتر

سماور برقی رمتتا مدل Demle plus ظرفیت 4 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    17x17x27 سانتی‌متر
  • وزن
    3000 گرم
  • جنس بدنه
    فولاد ضد زنگ
  • ظرفیت
    4 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای قابلیت خاموش شدن خودکار - ویژگی گرم نگه داشتن - ظرفیت قوری 1250 میلی لیتر - کاملا ضد زنگ
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    توموستات ایمنی
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی دنیای استیل نوری مدل ba20 گنجایش 20 لیتر

سماور برقی دنیای استیل نوری مدل ba20 گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    320x320x510 سانتی‌متر
  • وزن
    7 گرم
  • جنس بدنه
    استیل ۳۰۴ استنلس
  • ظرفیت
    20 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سماور دوجداره صنعتى ٢٠ ليترى برقى تماماً استنلس استيل ٣٠٤ براق سماورهاى دنياى استيل نوری : از جنس استيل ٣٠٤ استنلس استيل براق ضد آب کفی سماور نیز از استیل ۳۰۴ نگیر میباشد . داراى دسته هاى باكاليت نسوز ميباشد . ضخامت ورق شش دهم سنگين داراى جاى قورى و فيلتر بر روى سماور داراى ترموستات تكبان و المنت ٢٠٠٠ وات استيل ٣٠٤ دارای شیر آبنما دار با گیج یا نشانگر آب دارای قطعکن یا محدود کننده که وظیفه آن قطع برق سماور در زمان بی آب ماندن سماور میباشد . کفی سماور از جنس استیل ۳۰۴ نگیر ضد آب میباشد . گنجایش مخزن: ۲۰ لیتر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    10 لیتر و بیشتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی دنیای استیل مدل ۱۵ ba گنجایش ۱۱ لیتر

سماور برقی دنیای استیل مدل ۱۵ ba گنجایش ۱۱ لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    320x320x340 سانتی‌متر
  • وزن
    5 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    11 لیتر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی دنیای استیل نوری مدل BB201 گنجایش 6 لیتر

سماور برقی دنیای استیل نوری مدل BB201 گنجایش 6 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    270x270x340 سانتی‌متر
  • وزن
    4 گرم
  • جنس بدنه
    استیل 201
  • ظرفیت
    6 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مزایای سماور ها از نظر خطرات سوختگی در اثر چپ شدن سماور : سماورهای صنعتی برقی و گازی طرح ترموس دنیای استیل نوری بعلت داشتن دهنه ورودی آب به قطر ۹ سانت باعث میشود تا در موقع چپ شدن سماور از نظر ایمنی مقدار خروج مایع از سماور به اندازه یک لیوان اب باشد تا از خطر سوختگی توسط ریختن اب بر روی انسان را جلوگیری کند و خیلی ناچیز باشد که این خیلی حائز اهمیت میباشد ولی در سماورهای تک جداره کل مایع به یک دفعه خارج شده و حجم خروجی مایع باعث سوختگی خیلی بزرگتر و تعداد نفرات بالاتر خواهد شد و اصلا قابل مقایسه با احتمال سوختگی با سماورهای برقی دوجداره نیست . نکته مهم:در مورد ترموستات سماورهای برقی را وقتی روی درجه ۱۱۰ قرار میدهید و سماور بجوش آمد ولومی درجه ترموستات را بر خلاف عقربه های ساعت میچرخانید هر جا که چراغ سماور خاموش شد آن درجه ؛ درجه ی جوش سماور شما میباشد و اگر میخواهید همیشه آب سماور جوش باشد روی همان درجه بگذارید چون بخاطر سختی آب هر منطقه درجه جوش آب فرق میکند. داراى ترموستات تكبان و المنت 1000 وات لعران و كابل ارت دار استاندارد و همگى داراى يكسال ضمانت ميباشند از خود كارخانه توليد شونده .
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    5 تا 10 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی دنیای استیل نوری مدل ba10 گنجایش 6 لیتر

سماور برقی دنیای استیل نوری مدل ba10 گنجایش 6 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    270x270x340 سانتی‌متر
  • وزن
    4 گرم
  • جنس بدنه
    استیل 304 استنلس
  • ظرفیت
    6 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    5 تا 10 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برادران مدل انتیک ظرفیت 10 لیتر

سماور برادران مدل انتیک ظرفیت 10 لیتر

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    10 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    +قطع خودکار در نبود آب +اتومانیک در موقع جوش
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی دنیای استیل مدل BA گنجایش 20 لیتر

سماور برقی دنیای استیل مدل BA گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    320x320x510 سانتی‌متر
  • وزن
    7 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    20 لیتر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور صنعتی دنیای استیل نوری مدل BB201 گنجایش 11 لیتر

سماور صنعتی دنیای استیل نوری مدل BB201 گنجایش 11 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    320x320x340 سانتی‌متر
  • وزن
    5 گرم
  • جنس بدنه
    استیل 201
  • ظرفیت
    11 لیتر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    10 لیتر و بیشتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی ریوالد مدل 800201

سماور برقی ریوالد مدل 800201

مشخصات

  • ابعاد
    460 × 200 × 200 سانتی‌متر
  • وزن
    2.2 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم در برابر حرارت
  • ظرفیت
    2 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - جنس دستگیره: پلاستیک - توان: 1800 وات - گنجایش قوری: 0.9 لیتر - جنس قوری:چینی - دارای درپوش سماور - طول سیم: 0.6 متر -
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی پلان مدل 6111 ظرفیت 5 لیتر

سماور برقی پلان مدل 6111 ظرفیت 5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    پهنا: 29، ارتفاع: 37 سانتی‌متر
  • وزن
    3990 گرم
  • جنس بدنه
    برنج
  • ظرفیت
    5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - پوشش‌بدنه: طلا - کروم - دارای ترموستات هیدرولیک حساس - دارای قطع کننده ثانویه - توان 1000 وات - دارای نشان استاندارد - ضخامت بدنه: 1 میلی‌متر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماوربرقی مونوتک مدل MSR-82

سماوربرقی مونوتک مدل MSR-82

مشخصات

  • ابعاد
    460*300*270 سانتی‌متر
  • وزن
    2.5 گرم
  • جنس بدنه
    استیل وپلاستیک
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - جنس دستگیره: پلاستیک - جنس شیرآب: فلزی - توان:2000 وات - گنجایش قوری: 1.2 لیتر - جنس قوری: پیرکس - دارای چراغ نشانگر - دارای درپوش سماور - دارای گرم نگهدار - طول سیم: 1.5 متر - دارای سیستم خاموشی خودکار - جنس شیرآب فلز ضد زنگ - ساخت ترکیه
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی آرزوم مدل اهل کیف AR3083 حجم 3.5 لیتر

سماور برقی آرزوم مدل اهل کیف AR3083 حجم 3.5 لیتر

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک از جنس BPA FREE بدون مواد مضر برای سلامتی مورد تایید بهداشت جهانی
  • ظرفیت
    3.5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قدرت : 2200 وات جنس قوری : شیشه از جنس پیرکس مجهز به فیلتر تفاله گیر ضد زنگ از جنس استیل خالص 18/10 ظرفیت قوری دمکش: 1.2 لیتر مبدا برند : ترکیه مجهز به گرم نگهدارنده تمام اتوماتیک مجهز به سیستم امنیتی جلوگیری از کار دستگاه موقعی که مجزن خالی باشد و جلوگیری از آسیب به دستگاه مجهز به محل جمع آوری کابل اضافی مجهز به تکنولوژی Double Heat مجهز به سیستم اخطار نورانی LED مجهز به سیستم اخطار صوتی مجهز به سینی چکه گیر مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار پس از 8 ساعت در صورتی که در مدت 8 ساعت از دستگاه استفاده نشود اتوماتیک خاموش خواهد شد جهت امنیت .
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی مدل کلاسیک کد Z20 ظرفیت 3 لیتر

سماور برقی مدل کلاسیک کد Z20 ظرفیت 3 لیتر

مشخصات

  • جنس بدنه
    برنز
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    + 3 لیتری +اتوماتیک
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی ریوالد مدل Prince کد 800203 به همراه یک عدد سس خوری کریستال سیلویا

سماور برقی ریوالد مدل Prince کد 800203 به همراه یک عدد سس خوری کریستال سیلویا

مشخصات

  • ابعاد
    25*46 سانتی‌متر
  • وزن
    2.7 گرم
  • جنس بدنه
    کف بدنه داخلی استیل ضد زنگ ۱۸/۱۰ و دیوار ه های داخلی سماور از جنس پلاستیکی و مقاوم در برابر حرارت
  • ظرفیت
    3.5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    توان دستگاه در حالت جوش آور 1700 وات توان دستگاه در حالت گرم نگهدار 185 وات قوری 1.2 لیتر‏,‏سماور 3.5 لیتر قوری چینی صافی چای استیل نمایشگر سطح آب خاموش کن اتوماتیک در وضعیت بدون آب درب اضافی جهت جوش آوردن آب مثل کتری 90% صرفه جویی در مصرف برق
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی مونوتک مدل 81 گنجایش 3لیتر

سماور برقی مونوتک مدل 81 گنجایش 3لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    150x150x400 سانتی‌متر
  • وزن
    2.2 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت
    2.5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قوری چینی دارای چراغ نشانگر
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی یورولوکس مدل EU-ES2849JPB

سماور برقی یورولوکس مدل EU-ES2849JPB

مشخصات

  • ابعاد
    25x25x35 سانتی‌متر
  • وزن
    2 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت
    4 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قوری چینی
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی میگل مدل GTS 302 ظرفیت 3 لیتر

سماور برقی میگل مدل GTS 302 ظرفیت 3 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    500x210x310 سانتی‌متر
  • وزن
    2.02 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم به حرارت
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت خاموش شدن خودکار دارای سینی چکه‌گیر نشانشگر میزان آب کتری قوری با ظرفیت یک لیتر چراغ نشانگر جوش آوری و گرم نگهداری
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی رابیلوکس مدل Kenzie

سماور برقی رابیلوکس مدل Kenzie

مشخصات

  • ابعاد
    210 × 250 × 500 سانتی‌متر
  • وزن
    2.95 گرم
  • جنس بدنه
    شیشه و پلاستیک
  • ظرفیت
    3 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - جنس دستگیره: پلاستیک - جنس شیرآب: باکالیت - توان: 1500 وات - گنجایش قوری: 1.2 لیتر - جنس قوری:شیشه - دارای دو رنگ مجزا برای درجه آب - دارای درپوش سماور - دارای گرم نگهدار - طول سیم: 0.75 متر - دارای صافی استیل - دارای ترموستات - دارای صفحه نگهدارنده قوری
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی ریوالد مدل Fontana کد 800200 به همراه یک عدد اردورخوری ویترای طرح لاله

سماور برقی ریوالد مدل Fontana کد 800200 به همراه یک عدد اردورخوری ویترای طرح لاله

مشخصات

  • ابعاد
    250*460 سانتی‌متر
  • وزن
    2 گرم
  • جنس بدنه
    کف بدنه داخلی استیل ضد زنگ ۱۸/۱۰ و دیواره ها ی داخلی سماور از جنس پلاستیکی و مقاوم در برابر حرارت
  • ظرفیت
    2 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - جنس دستگیره: کالیت - توان: 1800 وات - گنجایش قوری: 0.9 لیتر - جنس قوری: پیرکس - دارای چراغ نشانگر - خاموش کن اتوماتیک در وضعیت بدون آب - دارای درپوش سماور - تنظیم دما - دارای گرم نگهدار - توان مصرفی ‏:‏ ۱۸۰۰ وات - قوری2.‏1 لیتر سماور 5‏.‏2 لیتر - قوری شیشه‌ای ساخت آلمان تولید شات دران - صافی چای استیل ضد زنگ - سیستم جوش آب دوگانه - دوترموستات اتوماتیک ایمنی اتوماتیک ساخت انگلیس تولید استریکس - خاموش کن اتوماتیک در وضعیت بدون آب - درب اضافی جهت جوش آوردن آب مثل کتری - ۹۰ %صرفه جویی در مصرف برق
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی مونوتک مدل MSR-81

سماور برقی مونوتک مدل MSR-81

مشخصات

  • ابعاد
    400*220 سانتی‌متر
  • وزن
    2.2 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت
    2.5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قوری چینی درب قوری دارای لامپ نشانگر قدرت المنت جوش 1800 وات ظرفیت چای‌ساز 2.5 لیتر ظرفیت قوری 0.9 لیتر ترموستات و سیستم ایمنی اتوماتیک کشور سازنده ترکیه
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی یورویوکس مدل ES2856JBR گنجایش 5 لیتر

سماور برقی یورویوکس مدل ES2856JBR گنجایش 5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    23x23x48 سانتی‌متر
  • وزن
    2400 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ظرفیت
    5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    بدنه استیل و شیک
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • شامل ظروف
    قوری چای
  • محدوده ظرفیت سماور
    تا 5 لیتر
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی دلمونتی مدل DL445

سماور برقی دلمونتی مدل DL445

مشخصات

  • ابعاد
    330 × 520 سانتی‌متر
  • وزن
    2.5 گرم
  • جنس بدنه
    - استیل و شیشه
  • ظرفیت
    2.5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - توان: 1300 وات - گنجایش قوری: 1 لیتر - جنس قوری: شیشه - دارای درپوش سماور - دارای گرم نگهدار - دارای قابلیت قفل کردن
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین
سماور برقی یورولوکس مدل ES2840

سماور برقی یورولوکس مدل ES2840

مشخصات

  • ابعاد
    450×300×330 سانتی‌متر
  • وزن
    2 گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • ظرفیت
    3.5 لیتر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سماور یورولوکس دارای قوری 1.2 لیتر سرامیکی دارای دو درپوش سماور ظرفیت سماور : 3.5 لیتر دکمه دوحالته موجود در دسته سماور که حالت اول جهت ذخیره انرژی و حالت دوم جهت ایجاد بخار قوی برای دم کردن سریع چایی می باشد دستگیره : از جنس ABS مقاوم در برابر حرارت طراحی ارگونومیک دسته ها توان هیتر : 2200 وات ضد زنگ طول کابل : 90 سانتی متر سیستم صرفه جویی در انرژی سسیستم خاموش کن اتوماتیک در وضعیت بدون آب قابلیت گرم نگه داشتن آب و چای به مدت طولانی قابلیت جوش آوردن اتوماتیک دارای لامپ نشانگر وضعیت مجهز به قطع کن ایمنی هیدرولیک شیرآب فلز ضد زنگ
  • شامل ظروف
    قوری چای
مشاهده قیمت و خرید آنلاین

میانگین امتیازات ۵ از ۵

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید