رونیکا دکور
0

بهترین خاک بستر گربه (+45 مدل ضد حساسیت و ارزان) + خرید

بهترین مارک خاک بستر گربه

‌‌‌‌‌‌اگر در خانه از یک گربه نگهداری می‌کنید برای راحتی و سلامتی آن به لوازمی نیاز دارید. یکی از این موارد خاک‌ گربه است چنانچه در منزل برای گربه خود خاک گربه ندارید بهتر است هر چه سریع‌تر در فکر تهیه آن باشید، این محصول جز پت شاپ می‌باشد. اگر نمی‌دانید بهترین خاک بستر گربه چیست و چه کاربردی دارد با رونیکا دکور همراه باشید.

همچنین در انتها هم +45 مدل از بهترین‌ و منتخب این محصول را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب درستی در خرید اینترنتی خاک گربه داشته باشید.

مستقیم بریم محصولات رو ببینیم؟ کلیک کن!

خاک بستر گربه چیست؟

همة گربه‌ها به طور غریزی برای دفع ادرار و مدفوع٬ ابتدا گودالی در زمین خاکی ایجاد می‌کنند و پس از اجابت مزاج گودال را مجدد پر خاک می‌کنند تا توسط شکارچیان از طریق بوی فضولاتشان شناسایی و ردگیری نشوند.


برس مخصوص گربه (+45 مدل باکیفیت و اصل) + راهنمای خرید


گربه‌هایی که به‌عنوان حیوان خانگی در خانه‌ها نگهداری می‌شوند نیز مانند سایر همنوعان خود این غریزه را دارند؛ اما در خانه نمی‌توان از خاک‌ طبیعی استفاده کرد به همین دلیل خاک بستر گربه تولید شده است تا بتوان با تهیه خاک‌ گربه‌ این امکان را برای آنها در خانه فراهم کرد.

خاک بستر گربه

معرفی انواع خاک گربه

در سال ۱۹۴۰ برای سلامتی و رعایت بهداشت گربه‌های خانگی٬ خاک بستر گربه تولید شد. امروزه خاک گربه در سه نوع خاک گربه توده شونده  (Clumping Cat Litter)٬ خاک گربه غیر توده شونده (Non-Clumping Cat Litter)٬ خاک گربه کریستال (Silica Gel) تولید می‌شود که هر یک را بررسی می‌کنیم.

خاک گربه توده شونده: این خاک معمولاً از ترکیب بنتونیت و خاک تولید شده است و بعد از خیس شدن به توده‌ای سخت تبدیل می‌شود و می‌توان این توده‌ها را از خاک بیرون آورد تا محیط زندگی گربه بوی نامطبوع نگیرد و از بین نرود. خاک توده شونده دارای گردوغبار٬ وزن سنگین است و به پنجه‌های گربه می‌چسبد که باعث می‌شود در تمام خانه پخش شود.

خاک گربه غیر توده شونده: این خاک از ترکیب خاک‌اره و روزنامه‌های بازیافتی فشرده که تجزیه‌پذیر هستند تولید شده است. خاک بستر گربه از نوع غیر توده شونده برای گربه‌های ایرانی و گربه‌های کم‌تحرک مناسب است و دارای وزن کمی است و به‌راحتی می‌توان حمل نمود و برای استفاده گربه‌ باید مقدار زیادی در جعبه مخصوص خاک‌ ریخته شود و همچنین زودبه‌زود باید خاک‌ را تعویض نمود.

خاک گربه کریستال: این خاک قیمت بالایی دارد و برای سلامتی گربه مفید است. خاک گربه کریستال قدرت جذب بالای رطوبت و بوی مطبوعی دارد. خاک کریستال سبک است و با زردشدن کریستال‌های خاک متوجه تعویض خاک می‌شوید.


خرید بهترین غذای پرندگان خانگی + 45 مدل باکیفیت و اصل


بهترین برندهای خاک بستر گربه خارجی و ایرانی

برای‌آنکه بهترین خاک را برای گربه خود خریداری نمایید باید با برندهای خاک‌ گربه آشنا شوید و متناسب با گربه‌ خود بهترین خاک‌ گربه را تهیه نمایید. بهترین برندهای تولیدکننده خاک بستر گربه خارجی و ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین برندهای خاک بستر گربه

خاک بستر گربه پی سی ال: خاک‌ گربه‌ پی‌سی‌ال کاملاً طبیعی است و به‌راحتی می‌توان از آن استفاده نمود و به علت داشتن دانه‌های رنگی٬ باعث افزایش خاصیت آنتی‌باکتریال و میکروب‌زدایی می‌شود. خاک گربه پی‌سی‌ال قدرت بالا در جذب مایعات و بو دارد.

خاک بستر گبه پتوپیا: خاک بستر پتوپیا دارای خاصیت جمع‌شوندگی و جذب بالای مایعات٬ گرد غبار کم٬ بی بو و قیمت مناسب است.

خاک بستر گربه کت مت: یکی از بهترین برندهای تولیدکننده خاک‌ گربه‌ می‌توان به خاک‌ گربه‌ کت مت اشاره کرد. خاک بستر گربه کت مت دارای ویژگی‌هایی مانند قدرت جذب بالای مایعات٬ بدون بو٬ گردوغبار بسیار کم٬ آنتی‌باکتریال٬ ارگانیک٬ سازگار با محیط‌زیست٬ کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

خاک بستر گربه ژوانیت: خاک‌ گربه‌ ژوانیت کاملاً طبیعی و سازگار با محیط‌زیست است. خاک‌ گربه ژوانیت دارای قدرت بالای جذب رطوبت و بو است. خاک‌ گربه خارجی ژوانیت دارای کربن اکتیو انسانی است و به پاهای گربه نمی‌چسبد و از بهترین بنتونیت ایران تولید شده است.

خاک بستر گربه کیوت کت: خاک‌ بستر‌ کیوت کت یکی از برندهای باکیفیت ایرانی است که کاملاً طبیعی و دوستدار محیط‌زیست است. همچنین قدرت بالایی در جذب رطوبت و بو دارد و نظافت آن بسیار آسان و فاقد گرو غبار است.

 

سخن پایانی:

در این مقاله به بررسی انواع خاک بستر گربه پرداختیم باتوجه‌به آنکه خاک‌ گربه‌ در سلامتی گربه‌ها بسیار تأثیرگذار است به شما توصیه می‌کنم خاک‌ گربه‌ را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید؛ زیرا اگر از خاک‌های نامرغوب استفاده کنید باعث مریضی و ایجاد حساسیت در گربه‌ خود می‌شوید.

سوالات متداول

انواع بهترین برندهای خاک بستر گربه موجود در بازار کدامند؟

این محصول با برندهای مختلفی در بازار ارائه می‌شود از جمله: خاک بستر گربه پی سی ال، پتوپیا، کت مت، کیوت کت، ژوانیت و…

میانگین قیمت خاک گربه چقدر است؟

رقم ثابتی را نمیتوان برای محصولی در نظر گرفت اما به طور میانگین قیمت این محصول بین 40 الی 380 هزار تومان می‌باشد،


توجه:

همراهان گرامی رونیکا دکور با توجه به کیفیت و موجودی محصولات، ممکن است هر لحظه وضعیت محصولات به حالت ناموجود تغییر پیدا کند. بنابراین در صورتی که کالای مورد نظر خود را در بین محصولات پیشنهادی ما پیدا نکردید، می توانید از طریق لینک پایین لیست کامل محصولات این دسته بندی را مشاهده نمایید.

مشاهده لیست کامل انواع خاک بستر گربه

بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی) از کجا بخرم ؟

مجموعه رونیکا دکور با مشاهده مدل‌های مختلف این محصول در فروشگاه‌های معتبر و بررسی نظرات خریداران و سایر کاربران، لیست محصولات منتخبی را ساخته ایم که انتخاب را از بین گزینه‌های موجود در بازار برای شما بسیار آسان تر خواهد کرد. در ادامه محصولات را به شما معرفی می‌کنیم و تمامی مسئولیت‌ها از جمله پشتیبانی، کیفیت و … محصولات بر عهده فروشنده می‌باشد، با ما همراه باشید.

محصولات منتخب و پیشنهادی تیم رونیکا دکور


1- خرید اینترنتی خاک بستر گربه ژوانیت مدل کربن اکتیو

خاک بستر گربه ژوانیت مدل کربن اکتیو وزن 7 کیلوگرم

خاک‌ کربن اکتیو ژوانیت از دانه های ریز و کوچک به صورت کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی ساخته شده است که با مرطوب شدن کاملا به هم چسبیده و تمیز کردن خاک را برای شما آسان می سازد. خاک های گربه ژوانیت بوی نامطبوع را در فضای متخلخل خود جذب کرده و به دلیل شیوه خاص تولید این خاک به دست ، پا و بدن حیوان نخواهد چسبید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۰x۱۰x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه

مزایا و قوت: 

  • توده شوندگی بسیار قوی ۱۰۰ درصد طبیعی کنترل بوی قدرتمند نظافت آسان بصرفه و اقتصادی ۹۹.۵% بدون گرد و غبار جذب بالای رطوبت

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


2- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آتیسن

خاک بستر گربه آتیسن مدل M18-02 وزن 2 کیلوگرم

خاک‌ بستر‌ گربه‌ گرانول Atisen با وزن حدودی 2 کیلوگرم مناسب برای بستر‌ گربه و حیوانات خانگی بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد، این نوع خاک‌ بصورت گرانول دانه بندی شده می باشد که خاصیت های آنتی باکتریال و میکروب زدائی را افزایش می دهد. گرده گیری کامل این خاک باعث می شود تا در هنگام استفاده کمترین میزان گرد در هوا معلق شود و در نتیجه گربه و صاحب آن دچار مشکلات تنفسی نشوند. مشخصات کلی این خاک به شرح زیر است: با کمترین مواد مضر ممکن و آنتی باکتریال می باشد دارای جذب بو طبیعی و استثنایی می باشد جذب آب تا 600% با کلامپینگ فوق سریع و بسیار قوی دارا می باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۲۵x۶x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


3- خرید اینترنتی خاک بستر گربه کت مت مدل Lavender

خاک بستر گربه کت مت مدل Lavender وزن 10 کیلوگرم

خاک بستر‌ گربه‌ کت مت مدل عطری با رایحه لوندر، قدرت جذب و گوله شوندگی عالی، ارگانیک، جذب بوی فوق العاده، آنتی باکتریال، بدون گرد و غبار، مناسب برای استفاده در محیط های بسته محصولی از کت مت می باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۶x۱۵x۵۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران
  • معطر

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


4- خرید اینترنتی خاک بستر گربه پی سی ال

خاک بستر گربه پی سی ال مدل 04 حجم 12 لیتر

مشخصات کلی این خاک به شرح زیر است: 100% طبیعی با کمترین مواد مضر ممکن می باشد آنتی باکتریال می باشد دارای دانه های رنگی جهت جذب و کلامپ بهتر می باشد دانه بندی گرانول به قطر 0.8 تا 2.6 میلی متر می باشد دارای جذب بو طبیعی و استثنایی می باشد جذب آب 600% با کلامپینگ فوق سریع و بسیار قوی دارا می باشد وزن بسته بندی 10 کیلوگرمی (معادل 12 لیتر) می باشد

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۵*۵۵*۴۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: خزنده جونده پرنده گربه سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


5- خرید اینترنتی خاک بستر گربه میوکت

خاک بستر گربه میوکت مدل Super Clump Scented Granule وزن ۱۰ کیلو گرم

این محصول آنتی‌باکتریال و ضد حساسیت است و غبارگیری شده است. این محصول با کیفیت درجه یک تولید می‌شود و قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی است و همچنین تازه‌ترین و تمیزترین محیط را برای حیوان خانگی شما فراهم می‌کند. تکنولوژی منحصربه‌فرد به‌کار رفته در تولید این محصول باعث می‌شود تا میزان آلودگی و بوی بد دفع حیوان شما به حداقل میزان ممکن برسد. عطر به کار رفته در این محصول نیز از مواد ضد حساسیت استفاده می شود.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۴۷x۱۰x۴۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


خرید بهترین قلاده سگ (+45 مدل محکم و باکیفیت) + ارزان


6- خرید اینترنتی خاک بستر گربه ژوانیت مدل پریمیوم آنزیمتخاک بستر گربه ژوانیت مدل پریمیوم آنزیمت وزن 7 کیلوگرم

خاک سوپر پریمیوم آنزیمت دار ژوانیت از دانه های ریز و کوچک به صورت کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی ساخته شده است که با مرطوب شدن کاملا به هم چسبیده و تمیز کردن خاک را برای شما آسان می سازد. خاک های گربه ژوانیت بوی نامطبوع را در فضای متخلخل خود جذب کرده و به دلیل شیوه خاص تولید این خاک به دست ، پا و بدن حیوان نخواهد چسبید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۵x۱۰x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


7- خرید خاک بستر گربه کیوت کت مدل Animal Granule

خاک بستر گربه کیوت کت مدل Animal Granule وزن 10کیلوگرم

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۰x۱۵x۴۰ سانتی‌متر
  • وزنک ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه

مزایا و قوت: 

  • بدون گرد و غبار
  • ارگانیک و دوستدار محیط زیست
  • جذب بوی فوق العاده
  • جمع شوندگی مطلوب
  • آنتی باکتریال
  • بدون رایحه

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


8- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آتیسن مدل M1-02 

خاک بستر گربه آتیسن مدل M1-02 وزن 2 کیلوگرم

خاک‌ بستر‌ گربه‌ گرانول Atisen با وزن حدودی 2 کیلوگرم مناسب برای بستر‌ گربه و حیوانات خانگی بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد، این نوع خاک بصورت گرانول دانه بندی شده می باشد که خاصیت های آنتی باکتریال و میکروب زدائی را افزایش می دهد. گرده گیری کامل این خاک باعث می شود تا در هنگام استفاده کمترین میزان گرد در هوا معلق شود و در نتیجه گربه و صاحب آن دچار مشکلات تنفسی نشوند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۲۵x۵x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


9- خرید اینترنتی خاک بستر گربه ژوانیت مدل سوپر پریمیوم لوندر

خاک بستر گربه ژوانیت مدل سوپر پریمیوم لوندر وزن 7 کیلوگرم

خاک گربه سوپر پریمیوم لوندر (رایحه لوندر) ژوانیت از دانه های ریز و کوچک به صورت کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی ساخته شده است که با مرطوب شدن کاملا به هم چسبیده و تمیز کردن خاک را برای شما آسان می سازد. خاک های گربه ژوانیت بوی نامطبوع را در فضای متخلخل خود جذب کرده و به دلیل شیوه خاص تولید این خاک به دست ، پا و بدن حیوان نخواهد چسبید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۳۰x۱۰x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مزایا و قوت: 

  • توده شوندگی بسیار قوی ۱۰۰ درصد طبیعی کنترل بوی قدرتمند نظافت آسان بصرفه و اقتصادی ۹۹.۵% بدون گرد و غبار عطر لوندر برای کنترل بوی نامطبوع جذب بالای رطوبت

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


10- خرید اینترنتی خاک بستر گربه پی سی ال

خاک بستر گربه پی سی ال مدل 03 حجم 12 لیتر

خاک بستر حیوانات خانگی مدل PCL03 کاملاً طبیعی بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد. این نوع خاک حاوی دانه های رنگی می باشد، که خاصیت آنتی باکتریال و میکروب زدائی را افزایش می دهد. مشخصات کلی این خاک به شرح زیر است. 100% طبیعی می باشد آنتی باکتریال می باشد دارای دانه های رنگی جهت جذب و کلامپ بهتر می باشد دانه بندی شکسته به قطر 1 تا 3 میلی متر می باشد جذب بو طبیعی و قوی می باشد جذب آب 450% با کلامپینگ سریع و قوی می باشد

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۲۹x۱۰x۴۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: خزنده جونده پرنده گربه سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


11- خرید اینترنتی خاک بستر گربه ژوانیت مدل گلد

خاک بستر گربه ژوانیت مدل گلد وزن 10 کیلوگرم

خاک‌ گلدن ژوانیت با قدرت جذب چند برابری از دانه های ریز و کوچک به صورت کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی ساخته شده است که با مرطوب شدن کاملا به هم چسبیده و تمیز کردن خاک را برای شما آسان می سازد. خاک های گربه ژوانیت بوی نامطبوع را در فضای متخلخل خود جذب کرده و به دلیل شیوه خاص تولید این خاک به دست ، پا و بدن حیوان نخواهد چسبید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۰x۱۰x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مزایا و قوت: 

  • قدرت جذب چند برابری قدرت کنترل بو چند برابری قابل رقابت با خاک های خارجی ۹۹.۵% بدون گرد و غبار ۱۰۰% طبیعی نظافت آسان جذب رطوبت بالا بصرفه و اقتصادی

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


12- خرید اینترنتی خاک بستر گربه ژوانیت مدل پریمیوم لیمو

خاک بستر گربه ژوانیت مدل پریمیوم لیمو وزن 7 کیلوگرم

خاک گربه سوپر پریمیوم لیمو (رایحه لیمو) ژوانیت از دانه های ریز و کوچک به صورت کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی ساخته شده است که با مرطوب شدن کاملا به هم چسبیده و تمیز کردن خاک را برای شما آسان می سازد. خاک های گربه ژوانیت بوی نامطبوع را در فضای متخلخل خود جذب کرده و به دلیل شیوه خاص تولید این خاک به دست ، پا و بدن حیوان نخواهد چسبید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۳۰x۱۰x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


13- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آتیسن

خاک بستر گربه آتیسن مدل M14-10 وزن 10 کیلوگرم

خاک‌ بستر‌ گربه‌ گرانول Atisen با وزن حدودی 10 کیلوگرم مناسب برای بستر‌ گربه و حیوانات خانگی بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد، این نوع خاک‌ بصورت گرانول دانه بندی شده می باشد که خاصیت های آنتی باکتریال و میکروب زدائی را افزایش می دهد. گرده گیری کامل این خاک باعث می شود تا در هنگام استفاده کمترین میزان گرد در هوا معلق شود و در نتیجه گربه و صاحب آن دچار مشکلات تنفسی نشوند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۷x۶x۳۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


14- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آتیسن

خاک بستر گربه آتیسن مدل M8-02 وزن 2 کیلوگرم

مشخصات کلی این خاک به شرح زیر است: با کمترین مواد مضر ممکن و آنتی باکتریال می باشد دارای جذب بو طبیعی و استثنایی می باشد جذب آب تا 600% با کلامپینگ فوق سریع و بسیار قوی دارا می باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۲۵x۶x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • توده شوندگی بسیار قوی ۱۰۰ درصد طبیعی کنترل بوی قدرتمند نظافت آسان بصرفه و اقتصادی ۹۹.۵% بدون گرد و غبار جذب بالای رطوبت

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


15- خرید اینترنتی خاک بستر گربه چیدا مدل وانیل

خاک بستر گربه چیدا مدل وانیل وزن 10 کیلوگرم

این خاک بصورت گرانول شده بوده و فاقد غبار می باشد که باعث جذب کامل بوی ادرار و مدفوع و عدم بروز مشکلات تنفسی برای گربه شما و همچنین بهداشت بیشتر منزل شما می شود. سایز دانه بندی آن بین 1 تا 3 میلیمتر بوده که مناسبترین سایز در بین اکثر خاک های خارجی می باشد و ما از این سایز بین المللی در تولید محصول خود پیروی کرده ایم. این خاک دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و باعث عدم بروز بار میکروبی در منزل شما عزیزان می شود.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۷x۹x۶۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


16- خرید اینترنتی خاک بستر گربه تکتون مدل دانه شکسته

خاک بستر سگ و گربه تکتون مدل دانه شکسته سوپر کلامپ رنگی حاوی زئولیت وزن 8 کیلوگرم

فرمولاسیون در دانه های این محصول به طوری است که هیچ گونه گرد و غباری ایجاد نمی کند. «زئولیت» یک ماده معدنی آتشفشانی طبیعی است که دارای منافذ ویژه‌ای برای جذب مایعات و بو است که مانند تله عمل می‌کند و بو را در منافذ خود نگه می‌دارد. این محصول از نظر اقتصادی کاملاً به صرفه و با کیفیت فوق العاده و در سطح خاک های خارجی میباشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۲۰x۱۰x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده جونده خزنده سگ گربه
  • کشور سازنده: ایران

مزایا و قوت: 

  • • ٪۱۰۰ طبیعی • آنتی باکتریال • حاوی زئولیت جذب بو طبیعی و قوی • دانه بندی شکسته به قطر ۱ تا ۳ میلی متر • جذب آب ۴۵۰٪ با کلامپینگ سریع و قوی • وزن ۸ کیلوگرمی (معادل ۸ لیتر)

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


17- خرید اینترنتی خاک بستر گربه بلک ود مدل گرانولی

خاک بستر گربه بلک ود مدل گرانولی عطری U.S.A12L وزن 10 کیلوگرم

خاک کربن اکتیو ژوانیت از دانه های ریز و کوچک به صورت کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی ساخته شده است که با مرطوب شدن کاملا به هم چسبیده و تمیز کردن خاک را برای شما آسان می سازد. خاک های گربه ژوانیت بوی نامطبوع را در فضای متخلخل خود جذب کرده و به دلیل شیوه خاص تولید این خاک به دست ، پا و بدن حیوان نخواهد چسبید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳x۲x۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده جونده خزنده گربه
  • کشور سازنده: ایران

مزایا و قوت: 

  • عطری GRANUL۱۲L CLUMPING ULTRA COMPACT NATURAL PRODUCT YLTRA CHUMPING NATURAL ۱۰۰%

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


18- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آراد مدل گرانول

خاک بستر گربه آراد مدل گرانول وزن 10 کیلوگرم

ویژگی خاک گربه آراد : xگرد و غبار بسیار کمی دارد. xبه خوبی دور ادرار و مدفوع گلوله می شود و از پخش شدنش در کل خاک جلوگیری می کند. xبه خوبی بوی ادرار و مدفوع را می گیرد. xباعث ایجاد حساسیت و آلرژی در گربه نمی شود. xگرانول ها یک دست و یک اندازه است. xبسته بندی ضخیم برای جلوگیری از پاره شدن کیسه‌ی حمل x وزن ۱۰ گیلوگرم معادل ۱۲ لیتر می باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۴۵x۴۰x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


19- خرید اینترنتی خاک بستر گربه اریکا مدل گرانول

خاک بستر گربه اریکا مدل گرانول وزن 10 کیلوگرم

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۵۸x۴۵x۱۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


20- خرید اینترنتی خاک بستر گربه میوکت مدل سوپراسکوپ اکو

خاک بستر گربه میوکت مدل سوپراسکوپ اکو وزن 10 کیلوگرم

خاک گربه «گرانول سوپراسکوپ اقتصادی» میوکت با همان کیفیت بالایی که شما از خاک میوکت انتظار دارید تولید می‌شود. درست است که این خاک ارزان‌تر از سایر خاک‌های برند میوکت است اما کیفیت بسیاری بالایی دارد. این خاک حاوی «زئولیت» است و بو و رطوبت موجود در دفع حیوان خانگی را به خوبی به خود جذب می‌کند. «زئولیت» یک ماده معدنی آتشفشانی طبیعی است که دارای منافذ ویژه‌ای برای جذب مایعات و بو است که مانند تله عمل می‌کند و بو را در منافذ خود نگه می‌دارد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۵x۱۰x۵۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


21- خرید اینترنتی خاک بستر گربه پی سی ال

خاک بستر گربه پی سی ال مدل S8 حجم 8 لیتر

خاک بستر با وزن 8 کیلوگرم جهت سهولت در حمل و نقل می باشد که کاملاً طبیعی بوده و براحتی قابل استفاده می باشد. مشخصات کلی این خاک به شرح زیر است: 100% طبیعی می باشد آنتی باکتریال می باشد دانه بندی شکسته به قطر 1 تا 3 میلی متر می باشد جذب بو طبیعی و قوی دارا می باشد دارای جذب آب 450% با کلامپینگ سریع و قوی می باشد وزن 8 کیلوگرمی (معادل 8 لیتر) می باشد

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۰x۱۰x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه

مزایا و قوت: 

  • توده شوندگی بسیار قوی ۱۰۰ درصد طبیعی کنترل بوی قدرتمند نظافت آسان بصرفه و اقتصادی ۹۹.۵% بدون گرد و غبار جذب بالای رطوبت

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


22- خرید اینترنتی خاک بستر گربه ژوانیت

خاک بستر گربه ژوانیت مدل سوپر پریمیوم وزن 7 کیلوگرم

خاک سوپر پریمیوم ژوانیت از دانه های ریز و کوچک به صورت کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی ساخته شده است که با مرطوب شدن کاملا به هم چسبیده و تمیز کردن خاک را برای شما آسان می سازد. خاک های گربه ژوانیت بوی نامطبوع را در فضای متخلخل خود جذب کرده و به دلیل شیوه خاص تولید این خاک به دست ، پا و بدن حیوان نخواهد چسبید.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۳۰x۱۰x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه

مزایا و قوت: 

  • توده شوندگی بسیار قوی ۱۰۰ درصد طبیعی کنترل بوی قدرتمند نظافت آسان بصرفه و اقتصادی ۹۹.۵% بدون گرد و غبار جذب بالای رطوبت

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


23- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آتیسن

خاک بستر گربه آتیسن مدل M9-02 وزن 2 کیلوگرم

خاک‌  گرانول Atisen با وزن حدودی 2 کیلوگرم مناسب برای بستر‌ گربه‌ و حیوانات خانگی بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد، این نوع خاک بصورت گرانول دانه بندی شده می باشد که خاصیت های آنتی باکتریال و میکروب زدائی را افزایش می دهد. مشخصات کلی این خاک به شرح زیر است: با کمترین مواد مضر ممکن و آنتی باکتریال می باشد دارای جذب بو طبیعی و استثنایی می باشد جذب آب تا 600% با کلامپینگ فوق سریع و بسیار قوی دارا می باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۲۵x۶x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


24- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آتیسن

خاک بستر گربه آتیسن مدل M15-02 وزن 2 کیلوگرم

خاک‌ بستر‌ گربه‌ گرانول Atisen با وزن حدودی 2 کیلوگرم مناسب برای بستر‌ گربه و حیوانات خانگی بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد، این نوع خاک‌ بصورت گرانول دانه بندی شده می باشد که خاصیت های آنتی باکتریال و میکروب زدائی را افزایش می دهد. گرده گیری کامل این خاک باعث می شود تا در هنگام استفاده کمترین میزان گرد در هوا معلق شود و در نتیجه گربه و صاحب آن دچار مشکلات تنفسی نشوند. مشخصات کلی این خاک به شرح زیر است: با کمترین مواد مضر ممکن و آنتی باکتریال می باشد دارای جذب بو طبیعی و استثنایی می باشد جذب آب تا 600% با کلامپینگ فوق سریع و بسیار قوی دارا می باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۲۵x۶x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


25- خرید اینترنتی خاک بستر گربه مسترکت

خاک بستر گربه مسترکت مدل کیسه ای وزن 5 کیلوگرم

کیسه 7لیتری معادل5کیلو خاک گرانول و آنتی باکتریال مسترکت محصولی از شرکت B&A کلامپ بالای 800 است.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳x۲۸x۳۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مزایا و قوت: 

  • خاک‌ بستر‌ گربه‌ برند مستر کت در کیسه ۵ کیلوگرم ابعاد:۳x۲۸x۳۸ آنتی باکتریال و ضدحساسیت می باشد ضد بو (جذب کامل بو) گرانول و بدون خاکه کیفیت بسیار عالی حمل آسان کیسه این محصول تولید ایران می باشد

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


26- خرید اینترنتی خاک بستر گربه ژوانیت مدل کربن اکتیو

این محصول به صورت خاک گرانوله و دارای خاصیت جذب بو و آنتی باکتریال می باشد که علاوه بر خاصیت خوب در گلوله شدن کاملا بدون گرد خاک بوده که استفاده از آن را بسیار آسان می کند.

این محصول به صورت خاک گرانوله و دارای خاصیت جذب بو و آنتی باکتریال می باشد که علاوه بر خاصیت خوب در گلوله شدن کاملا بدون گرد خاک بوده که استفاده از آن را بسیار آسان می کند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۴۲x۳۰x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


27- خرید اینترنتی خاک بستر گربه مسترکت مدل کیسه ای

خاک بستر گربه مسترکت مدل کیسه ای وزن 10 کیلوگرم

خاک‌ بستر‌ گربه‌ برند مستر کت در کیسه 10 کیلوگرم در ابعاد 30x15x38 تهیه میشود این محصول آنتی باکتریال، ضدحساسیت، ضد بو (جذب کامل بو) گرانول و بدون خاکه با کیفیت بسیار عالی در ایران تولید میشود.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۰x۱۵x۳۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


28- خرید اینترنتی خاک بستر گربه بلو مون مدل گرانولیخاک بستر گربه بلو مون مدل گرانولی ULTRA CLUMPING وزن 10 کیلوگرم

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳x۳x۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده جونده خزنده گربه
  • کشور سازنده: ایران
  • ULTRA CLUMPING ANTIBACTERIAL گرانول ۱۲ لیتری

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


29- خرید اینترنتی خاک بستر گربه بوگیر ژوانیت

بوگیر خاک بستر گربه ژوانیت کد 010 وزن 700 گرم

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۸x۸x۱۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه

مزایا و قوت: 

  • بوگیر خاک بستر گربه ژوانیت با راحیه لیمو خوش بو کننده آنتی باکتریال وزن ۷۰۰ سی سی

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


30- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آتیسن

خاک بستر گربه آتیسن مدل M4-10 وزن 10 کیلوگرم

خاک‌ بستر‌‌ گربه‌ گرانول Atisen با وزن حدودی 10 کیلوگرم مناسب برای بستر‌ گربه و حیوانات خانگی بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد، این نوع خاک‌ بصورت گرانول دانه بندی شده می باشد که خاصیت های آنتی باکتریال و میکروب زدائی را افزایش می دهد. گرده گیری کامل این خاک باعث می شود تا در هنگام استفاده کمترین میزان گرد در هوا معلق شود و در نتیجه گربه و صاحب آن دچار مشکلات تنفسی نشوند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۷x۶x۳۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


31- خرید اینترنتی خاک بستر گربه رزمیلا

خاک بستر گربه رزمیلا مدل R1-02 وزن 2 کیلوگرم

خاک‌ بستر‌ گربه‌ گرانول Rosemila با وزن حدودی 2 کیلوگرم مناسب برای بستر گربه‌ و حیوانات خانگی بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد، این نوع خاک‌ بصورت گرانول دانه بندی شده می باشد که خاصیت های آنتی باکتریال و میکروب زدائی را افزایش می دهد. گرده گیری کامل این خاک باعث می شود تا در هنگام استفاده کمترین میزان گرد در هوا معلق شود و در نتیجه گربه و صاحب آن دچار مشکلات تنفسی نشوند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۲۵x۶x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


32- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آتیسن

خاک بستر گربه آتیسن مدل M6-02 وزن 2 کیلوگرم

خاک‌ بستر‌ گربه‌ گرانول Atisen با وزن حدودی 2 کیلوگرم مناسب برای بستر‌ گربه و حیوانات خانگی بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد، این نوع خاک‌ بصورت گرانول دانه بندی شده می باشد که خاصیت های آنتی باکتریال و میکروب زدائی را افزایش می دهد. گرده گیری کامل این خاک باعث می شود تا در هنگام استفاده کمترین میزان گرد در هوا معلق شود و در نتیجه گربه و صاحب آن دچار مشکلات تنفسی نشوند.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۲۵x۶x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


33- خرید اینترنتی خاک بستر گربه مستر کتخاک بستر گربه مستر کت مدل بلک کت دانه شکسته وزن 8 کیلوگرم

خاک‌ بستر‌ گربه‌ برند مستر کت در کیسه 10 کیلوگرم در ابعاد 30x15x38 تهیه میشود این محصول آنتی باکتریال، ضدحساسیت، ضد بو (جذب کامل بو) دانه شکسته و بدون خاکه با کیفیت بسیار عالی در ایران تولید میشود.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۸x۱۵x۳۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


34- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آتیسن

خاک بستر گربه آتیسن مدل M3-02 وزن 2 کیلوگرم

مشخصات کلی این خاک به شرح زیر است: با کمترین مواد مضر ممکن و آنتی باکتریال می باشد دارای جذب بو طبیعی و استثنایی می باشد جذب آب تا 600% با کلامپینگ فوق سریع و بسیار قوی دارا می باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۲۵x۶x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


35- خرید اینترنتی خاک بستر گربه بلوکت

خاک بستر گربه بلوکت مدل Bl_9 وزن 8 کیلوگرم

این محصول به صورت گرانوله و فاقد عطر می باشد همچنین کلامپینگ بسیار عالی و جذب فوق العاده دارد که سبب نظافت بهتر و آسانتر می گردد. این محصول آنتی باکتریال است.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۶x۳۰x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


36- خرید اینترنتی خاک بستر گربه پی سی ال

خاک بستر گربه پی سی ال مدل ROYAL PCL حجم 20 لیتر

. مشخصات کلی این خاک به شرح زیر است: 100% طبیعی با کمترین مواد مضر ممکن آنتی باکتریال دارای دانه های سیاه و سفید جهت جذب و کلامپ بهتر دانه بندی گرانول به قطر 2 تا 4 میلی متر جذب بو طبیعی و استثنایی جذب آب 600% با کلامپینگ فوق سریع و بسیار قوی وزن 16 کیلوگرمی (معادل 20 لیتر) پی سی ال رویال: بنتونیت گرانول درشت بهترین و سالم ترین خاک بستر گربه موجود در ایران . با فرایندی که در مرحله تولید روی این خاک صورت می گیرد مواد مضرر موجود در بنتویت حذف عاری از هرنوع ماده سمی و خطرناک

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۴۰*۳۰*۳۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: خزنده
  • جونده: پرنده گربه: سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


37- خرید اینترنتی خاک بستر گربه پتوپیا

خاک بستر گربه پتوپیا مدل p1 وزن 10 کیلوگرم

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۲۰x۸x۱۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


38- خرید اینترنتی خاک بستر گربه تاینی کت

خاک بستر گربه تاینی کت مدل P1 وزن 10 کیلوگرم

خاک‌ گربه‌ تاینی کت تهیه شده از بهترین مواد معدنی بنتونیت و فرآوری شده با بهترین کیفیت مناسب برای بستر‌ گربه‌ و دیگر حیوانات که دارای جذب بسیار بالا و کلامپ بسیار عالی می باشد که باعث رضایت شما و گربه‌ شما میگردد

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۵۰x۳۵x۱۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مزایا و قوت: 

  • تهیه شده از بهترین مواد معدنی و فرآوری شده با دستگاه های پیشرفته کلامپ فوق العاده قوی بدون گرد و خاک ۱۰۰ درصد طبیعی کنترل بو جذب بالا کمک به سلامتی گربه شما

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


39- خرید اینترنتی خاک بستر گربه سیوان مدل super premium 

خاک بستر گربه سیوان مدل super premium وزن 5 کیلوگرم

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۲۰x۱۰x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده و گربه

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


40- خرید اینترنتی خاک بستر گربه سنور

خاک بستر گربه سنور کد 185 وزن 10 کیلوگرم

خاک بستر سنور با جذب آب 5 برابر محصولات مشابه ، محصولی کاملا به صرفه را به ارمغان آورده است . این محصول حرفه ای با طراحی و بسته بندی جدید و کاملا راحت از لحاظ جا به جایی و حمل و نقل با قدرت کامپلینگ سریع با عث گلوله شدن خاک بستر شده که دیگر به دست و پای حیوان نمی چسبد و از لحاظ بهداشتی و نظافت بسیار کار را راحت کرده است . از دیگر فاکتورهای مثبت این محصول فاقد گرد و غبار و سنگ ریزه می باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۴۰x۳۰x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


41- خرید اینترنتی خاک بستر گربه میوکت

خاک بستر گربه میوکت مدل Carbon Activated Granule وزن ۱۰ کیلو گرم

خاک گربه «گرانول کربن فعال و زئولیت»، ۱۰۰٪ غیر سمی است و بو و رطوبت موجود در دفع گربه شما را به خود جذب می‌کند. «زئولیت» یک ماده معدنی آتشفشانی طبیعی است که دارای منافذ ویژه‌ای برای جذب مایعات و بو است که مانند تله عمل می‌کند و بو را در خود نگه می‌دارد. «کربن» نیز باعث می‌شود تا میزان جذب بوی بد چندین برابر شود. این محصول با کیفیت درجه یک تولید می‌شود و قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی است و همچنین تازه‌ترین و تمیزترین محیط را برای حیوان خانگی شما فراهم می‌کند. تکنولوژی منحصربه‌فرد به‌کار رفته در تولید این محصول باعث می‌شود تا میزان آلودگی و بوی بد دفع حیوان شما به حداقل میزان ممکن برسد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۴۷x۱۰x۴۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


42- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آدی پت مدل P2

خاک بستر گربه آدی پت مدل P2 وزن 10000 کیلوگرم

خاک گربه آدی کت به صورت گرانول همراه با مواد آنتی باکتریال می باشد. این خاک گربه از دانه های ریز و کوچکی ساخته شده است که با مرطوب شدن کاملا به هم میچسبند و تمیز کردن خاک را برای شما راحت تر می کند. خاک گربه آدی کت در دمای بالا و کاملا بدون مواد مصنوعی و شیمیایی تولید شده است به همین دلیل تقریبا بدون گرد و غبار است.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۵x۱۰x۴۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


43- خرید اینترنتی خاک بستر گربه ویتا پت مدل آنزیمت پریمیوم

خاک بستر گربه ویتا پت مدل آنزیمت پریمیوم وزن 10 کیلوگرم

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۴۵x۹x۳۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مزایا و قوت: 

  • رایحه پودر بچه ۹۹.۵ درصد بدون گردوغبار ۱۰۰ درصد طبیعی و دوستدار محیط زیست تده شوندگی سریع کنترل بو قدرتمند نظافت آسمان جذب رطوبت بالا

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


44- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آدی کت مدل هلو

خاک بستر گربه آدی کت مدل هلو وزن 10 کیلوگرم

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۴۵x۳۵x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: سگ گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


45- خرید اینترنتی خاک بستر گربه آتیسن

خاک بستر گربه آتیسن مدل M18-04 وزن 4 کیلوگرم

خاک‌ بستر گربه‌ گرانول Atisen با وزن حدودی 4 کیلوگرم مناسب برای بستر گربه‌ و حیوانات خانگی بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد، این نوع خاک‌ بصورت گرانول دانه بندی شده می باشد که خاصیت های آنتی باکتریال و میکروب زدائی را افزایش می دهد. گرده گیری کامل این خاک باعث می شود تا در هنگام استفاده کمترین میزان گرد در هوا معلق شود و در نتیجه گربه و صاحب آن دچار مشکلات تنفسی نشوند. مشخصات کلی این خاک به شرح زیر است: با کمترین مواد مضر ممکن و آنتی باکتریال می باشد دارای جذب بو طبیعی و استثنایی می باشد جذب آب تا 600% با کلامپینگ فوق سریع و بسیار قوی دارا می باشد.

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک بستر گربه (خارجی و ایرانی)
  • ابعاد: ۳۰x۶x۳۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰۰ گرم

مزایا و قوت: 

  • گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده گرانول آنتی باکتریال با قدرت جذب ۶۰۰% جاذب بو بدون گرده

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


46- خرید اینترنتی خاک بستر گربه مسترکت

خاک بستر گربه مسترکت مدل پودر بچه وزن 8 کیلوگرم

مشخصات کلی محصول 

  • مشخصه اصلی: بهترین خاک گربه (ضد حساسیت و ارزان)
  • ابعاد: ۲۶x۱۲x۳۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید آنلاین


خرید قفس پرندگان خانگی و زینتی + 40 مدل باکیفیت و شیک


فایل صوتی برای دریافت آرامش هنگام مطالعه مقاله مربوط به بهترین خاک بستر گربه:

نظر شما در رابطه با این مقاله چی بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید